تامیل نادو CM Pinarayi Vijayan بزرگترین ذینفع قاچاق طلا: BJP

Thiruvananthapuram: در یک افشاگری لعنتی ، رئیس جمهور ایالت BJP K. سورندران ، وزیر ارشد پینارایی ویجیان را به عنوان بزرگترین ذینفع در پرونده بدنام قاچاق طلای کرالا متهم کرد.

سورندران گفت: “ویجیان و دفتر او در پشت همه معاملات حواله و حواله معکوس بودند که اکنون نمایان شده است. او نه تنها به این اتفاق کمک کرد بلکه بزرگترین ذینفع در این تجارت بود.”

این پرونده در 5 ژوئیه با دستگیری PR Sarith – کارکنان سابق کنسولگری امارات متحده عربی ، و سپس دستگیری یکی دیگر از کارمندان سابق سفارت Swapna Suresh ، که پس از آن در پارک فضایی بخش IT کار می کرد و همچنین با دستیار ارشد ویاجیان ارتباط داشت ، رخ داد .

برای ویجیان ، اوضاع از بدتر بدتر شد ، هنگامی که اداره اجرای احکام دبیر و مقام ارشد IAS ، M.Sivasankar را که از 29 اکتبر در بازداشت قضایی است ، دستگیر کرد.

Swapna Suresh با بیان اینکه سیواسانکار مربی او بود و توانست پارک پارک فضایی فناوری اطلاعات را برای او بدست آورد ، در حالی که “او حتی امتحان کلاس 10 را قبول نکرده و این نیز با دستمزد سرسام آور ذهن” ثبت شده است.

سورندران افزود: “چهار وزیر امور خارجه و رئیس مجمع کرالا (P.Sreeramakrishnan) همه ارتباط مستقیم با متهم دارند.”

به گفته دانشمندان ، Swapna Suresh و Sarith اکنون اظهاراتی ارائه داده اند که حاکی از چند کوسه بزرگ از زمینه های مختلف است که نقشی در این پرونده داشته اند ، که آژانس های مختلف ملی تحقیق می کنند.

سورندران در همه راهپیمایی های انتخاباتی خود برای سه مرحله نظرسنجی محلی که از سه شنبه آغاز می شود و در 14 دسامبر به پایان می رسد ، در برابر ویجیان چکش و انبر می گیرد.

سورندران گفت: “ویجایان در تجمعات انتخاباتی قابل مشاهده نیست و علاوه بر این نامزدهای چپ نیز آرزو دارند که او ظاهر نشود.”