تامپسون: نام پسر بچه کلو کارداشیان و تریستان تامپسون فاش شد، اما او احساس می‌کند «کمتر با او ارتباط دارد».

خلو کارداشیان، خواهر، کارآفرین و ستاره تلویزیون واقعیت کیم کارداشیان در آگوست 2022 از طریق جانشین به دومین فرزندش با تریستان تامپسون سابقش خوش آمد گفت. اما او اکنون نام نوزاد پسر را فاش کرده است. Khloé همچنین در مورد احساس “کمتر ارتباط” با پسر پس از تولد او صحبت کرد و دلیل آن را فاش کرد. بخوان تا بیشتر بدانی.

اسم پسر خلو کارداشیان و تریستان تامپسون چیست؟

روز پنجشنبه، 25 می، نسخه US Sun گزارش داد که پسر Khloé Kardashian و Tristan Thompson “Tatum Robert Thompson” نامگذاری شده است. اولین فرزند این زوج، دختر پنج ساله True Thompson است.

برخی گزارش‌ها می‌گویند که Khloé Kardashian هنوز نام Tatum را تأیید نکرده است، اما ABC News گزارش داده است که طی یک مصاحبه اعترافاتی با یک تهیه‌کننده، ستاره نام پسرش را «تاتوم» فاش کرد. او در کارداشیان ها گفته بود: «نام بردن از یک انسان واقعاً سخت است».

چرا Khloé Kardashian اسم پسرش را Tatum Robert Thompson گذاشت؟

نام میانی نوزاد پسر – رابرت – ادای احترام به پدر فقید Khloé رابرت کارداشیان است. رابرت هم نام برادرش است. مشخص نیست که چرا نام تاتوم برای پسر انتخاب شده است. احتمالاً “T” را با خواهرش True مطابقت دهد. در حالی که تامپسون نام خانوادگی تریستان است.

Khloé Kardashian احساس می کند کمتر به Tatum متصل است

کلوئه کارداشیان اعتراف کرد که احساس می‌کند با تاتوم «کمتر مرتبط است» زیرا او از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است. او احساس می‌کند که این یک تجربه «جایگزینی معامله‌ای» بوده است، و آرزو می‌کند که کسی درباره نحوه عملکرد رحم جایگزین به او اطلاعات بیشتری می‌داد.

او گفت: “این یک ذهنیت است. این واقعا عجیب ترین چیز است.” من قطعاً در آن بارداری سرم را در ماسه فرو کردم و آنچه را که در حال رخ دادن بود هضم نکردم.»

او گفت که فقط وقتی به بیمارستان رفت، واقعاً ثبت شد. او گفت: “شما فقط می گویید” باشه، ما داریم بچه دار می شویم و این پسر من است و من او را با خودم به خانه می برم.”

Khloé گفت که از تجربه رحم اجاره ای خود “در حالت شوک” قرار گرفته است. “من واقعاً احساس گناه می کردم که این زن بچه من را به دنیا آورد و من بچه را می برم و به اتاق دیگری می روم و ما به نوعی از هم جدا شده ایم. او اعتراف کرد که من احساس کردم که این یک تجربه معاملاتی است، زیرا مربوط به او نیست.

Khloé آرزو کرد که “کسی در مورد رحم جایگزین و تفاوت آن صادق باشد” با او. “به این معنی نیست که بد یا خوب است. هنوز هم عالی است. فقط خیلی متفاوت است،” او گفت.

سوالات متداول

Q1: نام نوزاد پسر Khloé Kardashian و Tristan Thompson چیست؟
تیتوم رابرت تامپسون.

Q2: نام دختر Khloé Kardashian و Tristan Thompson چیست؟
تامپسون واقعی

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.