تاریخ انتشار The Case of the Golden Idol: The Case of the Golden Idol در نینتندو سوییچ عرضه می‌شود: کی می‌آید و هر چیز دیگری که باید بدانید

طبق اعلام شرکت سازنده Color Grey Games، بازی The Case of the Golden Idol در تاریخ 25 می به نینتندو سوییچ راه پیدا می کند. اکنون که به زودی روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، ممکن است مخاطبان بازی‌های بیشتری داشته باشد.

این بازی در قرن 18 انگلستان اتفاق می‌افتد و به صورت یک بازی ماجراجویی و پازلی می‌گذرد – به زبان ساده، بازیکن وظیفه دارد سرنخ‌های مختلفی را در اختیار داشته باشد تا بفهمد دقیقاً چه اتفاقی باید در طول این حادثه رخ داده باشد. در کنار شناسایی عامل جنایت، بازیکنان باید عناصر پویای مختلفی مانند نام شخصیت‌ها و ترتیب نشستن در یک میز شام را نیز بررسی کنند.

امتیاز پس‌زمینه وهم‌آور چیزی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد، زیرا بازی را به‌خوبی ارائه می‌کند و یک لبه تیز به تم بازی اضافه می‌کند، همه اینها به لطف آهنگساز Kyle Misko است. یکی دیگر از عناصر جذاب می تواند هنر پیکسلی منحصر به فرد آن باشد: قدیمی و در عین حال مینیمال. موسیقی و هنر پیکسل مکمل یکدیگر هستند.

اکنون، با بازگشت به نسخه آتی Nintendo Switch، Golden Idol دارای یک طرح کنترلی است که به طور خاص برای گیم پدها طراحی شده است. با این حال، بازیکنانی که ترجیح می دهند از صفحه نمایش لمسی استفاده کنند، این گزینه را خواهند داشت.

علاوه بر این، بازیکنان سوییچ این فرصت را خواهند داشت که نسخه پیش درآمد اخیراً منتشر شده، The Spider of Lanka را خریداری کنند که سه سناریو جدید را برای کشف معرفی می کند.

سوالات متداول

Q1: روی کدام پلتفرم‌ها «مورد Golden Idol» در دسترس است؟
در حال حاضر، آن را در هر دو – macOS و ویندوز در دسترس است. با این حال، قرار است به زودی برای اولین بار در نینتندو سوییچ عرضه شود.

Q2: آیا «مورد بت طلایی» تک نفره است یا چند نفره؟
این بازی به صورت تک نفره عرضه می شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.