تاریخ انتشار Fast X OTT: تاریخ انتشار Fast X OTT: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

به نظر می‌رسد که «Fast X» در مسیری فوق‌العاده سریع در گیشه جهانی قرار دارد، حتی در حالی که نقدها برای قسمت دهم فیلم فرانچایز «سریع و خشمگین» متفاوت بود. «Fast X» با حذف «Guardians of the Galaxy Vol. 3» از رتبه اول و کسب رتبه اول باکس آفیس، این آخر هفته، اولین نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

حال این سوال پیش می آید که “Fast X” چه زمانی بر روی پلتفرم OTT عرضه می شود؟ سازندگان فیلم فرانچایز “سریع و خشمگین” هنوز اعلام رسمی در مورد تاریخ اکران OTT “سریع ایکس” نکرده اند.

با این حال، “Fast X” احتمالاً در کانال Roku، Starz و Peacock منتشر خواهد شد زیرا یونیورسال پیکچرز قراردادهای متعددی برای اکران فیلم های خود دارد. بعید است که این فیلم در HBO Maz، Disney Plus و Netflix منتشر شود.

«سریع ایکس» به کارگردانی لوئیس لتریر (که جاستین لین را در حین تولید برعهده گرفت)، گروه آشنا از جمله وین دیزل، میشل رودریگز، تایرس گیبسون و جوردانا بروستر را بازگرداند و چندین تازه وارد مانند بری لارسون، ریتا مورنو و یک شخصیت شرور را به آن اضافه کرد. با بازی جیسون موموآ بازیگرانی که همیشه در حال گسترش هستند شامل جیسون استاتهام، شارلیز ترون، اسکات ایستوود و هلن میرن هستند.

نقدها برای “Fast X”، آغاز پایان برای فرنچایز 6 میلیارد دلاری، که در حال حاضر 54 درصد در Rotten Tomatoes دارد، متفاوت بود.

«Fast X» یک نسخه یونیورسال پیکچرز است که توسط انجمن فیلم‌های متحرک آمریکا به دلیل سکانس‌های شدید خشونت و کنش، زبان و برخی مطالب وسوسه‌انگیز رتبه‌بندی PG-13 را دریافت کرده است. مدت زمان: 134 دقیقه.

سوالات متداول

Q1. “Fast X” چه زمانی در OTT منتشر می شود؟
A1. هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ انتشار OTT Fast X وجود ندارد.

Q2. «سریع ایکس» چه زمانی در سینماها اکران شد؟
A2. “Fast X” در تاریخ 18 می در سینماها اکران شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.