تاریخ انتشار سریال تابستانی Love Island UK: Love Island 2023 اعلام شد. جزئیات اینجا

زمان آن فرا رسیده است که با وجود اینکه تنها چند ماه از فصل قبل می گذرد، یک بار دیگر به ویلای Love Island قدم بگذاریم. امسال پیچ و تاب هیجان انگیزی به همراه دارد، زیرا این برنامه هر دو نسخه زمستانی و تابستانی را به نمایش می گذارد که هر کدام توسط Maya Jama در مکان های مختلف میزبانی می شوند. فصل زمستان در ویلایی واقع در آفریقای جنوبی رخ می دهد، در حالی که فصل تابستان با برگزاری در مایورکا به سنت پایبند است. با دسته ای تازه از تک قلوها که مشتاق یافتن عشق و رسیدن به هدف نهایی یعنی رسیدن به فینال هستند، صحنه برای فصل جذاب دیگری آماده می شود.

پس از یک دوره طولانی انتظار بدون به‌روزرسانی Love Island، سرانجام تاریخ بازگشت نمایش اعلام شد. فصل آینده قرار است دوشنبه، 5 ژوئن 2023، ساعت 9 شب در ITV2 آغاز شود.

در حالی که جزئیات ورود شرکت کنندگان به ویلا برای این فصل جدید هنوز در دست نیست، آنها بدون شک آرزو خواهند کرد که راه پیروزهای فصل زمستان، کای فاگان و صنم هرینانان را دنبال کنند. این دو پویا با موفقیت جایزه 50000 پوندی را به دست آوردند، اگرچه در نهایت تصمیم گرفتند راه خود را ادامه دهند.

در طی گفتگو با RadioTimes.com، سم تامپسون، یکی از اعضای پانل Aftersun و مجری پادکست Love Island، افکار خود را در مورد فصل آینده به اشتراک گذاشت و تمایل خود را برای بازگشت یک جزیره‌نشین خاص، شبیه به بازگشت آدام کولارد در سال 2022، ابراز کرد.

سام خاطرنشان کرد: “من فکر می کردم آدام کولارد انتخاب فوق العاده ای برای بازگشت است. این کمی هیجان اضافی را به او اضافه کرد. اگرچه او به طور کامل انتظارات من را برآورده نکرد، من امیدوار بودم که کمی بیشتر از جذابیت آدام کولارد علامت تجاری او باشد! “

“اگر این فرصت را داشتم که کسی را برگردانم، کسی را انتخاب می کردم که حضور جذابی داشت. دیدن بازگشت شخصی مانند کریس هیوز به ویلای جزیره عشق فوق العاده سرگرم کننده خواهد بود. من معتقدم که این امر پویایی باورنکردنی را به نمایش می آورد. !”

سوالات متداول

Q1: فصل جدید Love Island کی شروع می شود؟
A1: دوشنبه، 5 ژوئن 2023، ساعت 9 شب در ITV2.

س2: سام تامپسون می‌خواهد کدام جزیره‌نشین سابق را ببیند؟
A2: کریس هیوز.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.