بیش از 80 مصرف کننده کامپیوتر از اقدام دولت در افزایش قیمت برای سیستم عامل های تاکسی آنلاین پشتیبانی می کنند

NEW DELHI: بر اساس گزارش نظرسنجی پلت فرم آنلاین Localcircles ، حدود 81 درصد مصرف کنندگان از اقدام دولت اتحادیه در جهت افزایش قیمت برای سیستم عامل های آنلاین رزرو تاکسی مانند Ola و Uber با 1.5 برابر نرخ پایه پشتیبانی می کنند.

مصرف کنندگان در این نظر سنجی از دستورالعمل های جمع آوری وسایل نقلیه موتوری 2020 ، از جمله بند مجازات 100 روپیه ای برای رانندگان در صورت لغو سواری پشتیبانی کردند.

در این نظرسنجی آمده است: “این نظرسنجی که پاسخ بیش از 16000 مصرف کننده را جلب کرده بیان می دارد که 81٪ سقف 1.5 برابر افزایش قیمت و شرط مجازات تا 100 روپیه را در صورت لغو راننده از سواری تأیید می کنند.”

این رهنمودها در تاریخ 27 نوامبر منتشر شد ، و پس از آن Localcircles در 219 منطقه نظرسنجی انجام داد و 16،585 پاسخ دهنده را تحت پوشش قرار داد.

ساچین تاپاریا ، بنیانگذار و رئیس Localcircles به PTI گفت: “بسیاری از مصرف کنندگان در مورد تبدیل شدن آن به یک واقعیت اساسی بحث کردند و از دولتهای مختلف ایالتی در سراسر کشور خواستند که این دستورالعمل ها را زودتر عملیاتی کنند.”

در تحقیقی که سال گذشته انجام شد ، Localcircles دریافته بود که مصرف کنندگان با 5-10 برابر افزایش قیمت آنلاین سواری تاکسی روبرو هستند.

این نظرسنجی در سال جاری نشان داد که 55 درصد شهروندان در موارد اضطراری یا ضروری قادر به صحبت با خدمات مشتری تاکسی نیستند.

در این گزارش آمده است: “83 درصد شهروندان می گویند که تاکسی های اپلیکیشن مجاز به اعمال قیمت های اضافی در رزروهای قبلی یا برنامه ریزی شده نیستند.”