بک لینک PBN شبکه وبلاگ های خصوصی چیستی چرایی چگونگی – مثناسئو

در واقع این عمل می­ تواند تاثیر بزرگی روی نتایج موتورهای جست و جو داشته باشد؛ به همین دلیل است که صاحبان سایت­های گوناگون از بک لینک برای بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جست و جوی گوگل استفاده می­کنند. به این دلیل که متن لینک نشان دهده موضوع صفحه لینک شده هستند به همین دلیل داشتن بک لینک با متن کلمه کلیدی هدف ، تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت ما در آن صفحه خواهد داشت . Moz ابزاری است که برای بازاریابی دیجیتال عالی به نظر می­رسد و می­تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند اما اگر شما می­خواهید مشخصه­ های بک لینک را مورد بررسی قرار دهید Aherfs بهتر از گزینه قبلی است و می­تواند به صورت دائمی ابزارهای نوین همچون جست و جو گرهای کلمات کلیدی را نشان دهد. در این بخش برای تهیه محتوا تقلبی یا دستکاری شده برای ساخت شبکه وبلاگ های شخصی 4 ابزار معرفی شده است. این لینک ها از نوع Web 2.0 (وبلاگهای ایرانی و خارجی) هستند و وبلاگ های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود. سیستم های وبلاگدهی ایرانی دیگری هم هستند ولی برای شروع حداقل در همین ها لینک سازی کنید. به همین خاطر همیشه توصیه می شه که کلیه عملیات لینک سازی به افراد اهل فن سپرده بشه تا با خیال آسوده تری برای وب سایتتون لینکسازی کنید.

لازم است بگوییم بیشتر این روش­ها توسط موتورهای جستجو توصیه نمی­شوند و سایت­هایی که آنها را انجام می­دهند، معمولا دچار مجازات وب سایت­های مشکوک از سوی موتورهای جست و جو می­شوند. لینک سازی در سیستم های وبلاگ دهی خیلی توصیه می شه چون آتوریتی بالایی دارن. به عنوان مثال : شما با کمک این نرم افزارها متوجه می­شوید که رقیبتان در کدام سایت پست میهمان نوشته و بک لینک دریافت می­کند از همین رو می­توانید به آن بلاگ­ها مراجعه کرده و با درج پست خود در آنها، بک لینک دریافت کنید. تاکتیکهای ناپسندِ «پرداخت برای برنده شدن» مانند لینکهای PBN به عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته میشوند. به عنوان مثال : وبلاگ نویسی به نام جان دو یک مقاله بسیار جالب درباره یک رویداد ورزشی می­نویسد. خب اغلب میتوان از نام دامنه این موضوع را حدس زد اما برای این کار، روش هایی وجود دارد که در این بخش این موارد را برای شما بررسی میکنیم.

این اعتماد به حدی باورنکردنی بود تا حدی که گوگل خود به طور رسمی عاملی را تعیین کرد و عاملی به نام Page Rank را برای مقصدها اعلام کرد. بعدا می توانید برای رویداد خود این خبرنگار ها را لیست کنید و با ان ها ارتباط برقرار کنید و به ان ها بگوید: «ما هم در حال برگزاری یک رویداد هستیم، و ایا می توانید خبری را در مورد نحوه ی برگزاری رویداد ما بنویسید؟ در مورد گذاشتن تعداد بک لینک در یک صفحه مشهص هم میشه توضیح بدین؟ کجا باید لینک بسازیم و به چه صورت از آن استفاده کنیم؟ در هر صورت شما با یاری این ابزار ها میتوانید متوجه شوید که رقیبان شما از کجا بک لینک می­گیرند و شما نیز از آن روش استفاده کرده و رقیبان خود را کنار بزنید. باید بدانید ساخت ابزار رایگان نیاز به صرف هزینه دارد اما این روش در مسیر ساختن بک لینک و بهبود سئو بسیار موثر عمل می­کند.

ساخت بک لینک اقدامی ارزشمند برای بهبود سئو سایت شما است اما میبایست بدانید برای ساخت بک لینک ارزشمند با لینک فالو و لینک نوفالو باید تلاش بسیاری داشته باشید مخصوصا اگر شما صاحب سایتی هستید که به تازگی راه افتاده است و میخواهید از طریق آن فعالیتهای خود را معرفی کنید. شما در حال ایجاد محتوا هستید ، بنابراین بهترین کاری را که می توانید با آن انجام دهید. برای آن که شما بتوانید منشا بک لینک سایت­های رقیب خود را بیابید، نیاز به ابزار دیگری دارید. بنابراین لینک­ها نه تنها برای وب سایت اهمیت دارند بلکه برای موتورهای جست و جو و کیفیت کلی وب جهانی نیز مهم هستند. این ویجت از وبسایت­های دیگر، به ویژه وبلاگ­ها، به وب سایت پیوند داده می­شود و از نتایج جستجوی وبلاگ در مسیر نشان دادن پیوندها استفاده می­کند. این ابزار اعتبار دامنهی هر دامنه و یا کلیدواژه ای را در نتایج جستجو به شما نشان میدهد. حتما می­دانید که هر چه محتوای تولیدی شما ارزشمندتر و باکیفیت­تر باشد، احتمال به اشتراک گذاری آنها بیشتر شده و بک لینک به تعداد اشتراک، ایجاد می­شود.

به شما پیشنهاد میدهیم پیش از هر اقدامی، اطلاعات خود را در خصوص ساخت بک لینک تکمیل کرده و به کمک آنها اقدام به فعالیتی اصولی، مفید و استاندارد کنید تا سایتتان رتبه بهتری به دست آورد و سئو مناسبی داشته باشد. هر چند می­ توان گفت کسی نمی­داند موتورهای جست و جو چه میزان ارزش برای بک لینک­ ها قائل هستند اما این اطمینان وجود دارد که استفاده درست از بک لینک می­ تواند شرایط رتبه بندی سایت­ها را با تغییر و تحول بسیاری رو به رو کند. محتوای عالی و بی نظیر ایجاد کنید و از تکنیک های ترویج برای گسترش آن استفاده کنید. در حال حاضر مردم برای یافتن هر چیزی از گوگل استفاده می کنند. این مطلب را پاییز 99 آپدیت کردم و به معرفی روش های ساخت بک لینک رایگان برای وب سایتتون می پردازم. ما میخواهیم در ادامه شما را با چند روش در مورد ساخت بک لینک برای بهبود سئو در سایتهای جدید، راهنمایی کنیم.