بوستون سلتیکس Miami Heat: Boston Celtics vs Miami Heat بازی 5 پخش زنده: برنامه، تاریخ، زمان، نحوه تماشای پلی آف NBA بین سلتیکس و هیت

بوستون سلتیکس روز پنجشنبه در بازی پنجم فینال کنفرانس شرق میزبان میامی هیت خواهد بود. بوستون سلتیکس پس از پیروزی 116 بر 99 مقابل میامی هیت در بازی 4 فینال کنفرانس شرق، امیدهای خود در فینال NBA 2023 را زنده نگه داشت.

میامی هیت همچنان با نتیجه 3-1 در بازی های پلی آف NBA بهترین های سری هفتم که به بازی پنجم پنج شنبه در بوستون پیش می رود، پیش است. دنور ناگتس که در فینال کنفرانس غرب لس آنجلس لیکرز را شکست داد، در فینال NBA 2023 بین بوستون سلتیکس و میامی هیت برنده بازی خواهد کرد.

پس از پیروزی 128-102 هیت در روز یکشنبه، سلتیکس با احتمال خروج تحقیرآمیز 4-0 مواجه بود، اما آنها اکنون به دنبال اعمال فشار بیشتر بر میامی در دیدار روز پنجشنبه در بوستون هستند.

در حالی که هیچ تیمی در تاریخ NBA هرگز از 3-0 شکست نخورده است تا در سری پلی آف بهترین از 7 بازی را کسب کند، بوستون به این باور رسیده است که اکنون می تواند بازگشتی داشته باشد و به فینال NBA برسد.

در صورت پیروزی میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس که رتبه دوم جدول را در اختیار دارد، به دومین تیم هشتم جدولی تبدیل خواهد شد که به فینال NBA راه یافته است. 1998-1999 نیویورک نیکس این شاهکار را در طول یک فصل تعطیلی کوتاه به انجام رساند.

پخش زنده بوستون سلتیکس و میامی هیت

بازی 5 نهایی کنفرانس غرب پلی آف NBA بین بوستون سلتیکس و میامی هیت در روز پنجشنبه، 25 می برگزار خواهد شد. این مسابقه از ساعت 20:30 بعد از ظهر (EDT) آغاز خواهد شد. پخش زنده بازی 5 بوستون سلتیکس و میامی هیت از طریق TNT در دسترس خواهد بود.

سوالات متداول

Q1. بوستون سلتیکس و میامی هیت بازی 5 چه زمانی است؟
A1. بازی پنجم بوستون سلتیکس و میامی هیت روز پنجشنبه برگزار می شود.

Q2. از کجا می توانم بازی بوستون سلتیکس و میامی هیت 5 را تماشا کنم؟
A2. بازی پنجم بوستون سلتیکس و میامی هیت از فینال کنفرانس شرق به صورت زنده از شبکه TNT پخش خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.