به روز رسانی زنده: یک تروریست در برخورد در Baramulla JK کشته شد

پلیس JK روز شنبه اعلام کرد که یک تروریست پس از شروع درگیری در منطقه کرهاما کونزر در بارامولا کشته شده است. جزئیات بیشتر در مورد این موضوع در انتظار است. پیش از این، پلیس منطقه کشمیر در توییتی گفت: “#برخورد در کرهاما کانزر آغاز شده است. منطقه #بارامولا. پلیس و نیروهای امنیتی در حال کار هستند. جزئیات بیشتر متعاقباً خواهد آمد. @JmuKmrPolice.”

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

Sienna Weird، فینالیست Miss Universe استرالیا در 23 سالگی بر اثر تصادف اسب سواری درگذشت

E News گزارش داد که سینا ویر، فینالیست Miss Universe استرالیا، در سن 23 سالگی در 4 مه درگذشت. Sienna پس از قطع کمک حیات در پی یک تصادف اسب سواری درگذشت. به گفته یک رسانه استرالیایی، سینا در روز 2 آوریل در حال سوارکاری در ویندزور پولو گراندز در سیدنی بود که اسبش سقوط کرد. او به سرعت به بیمارستان Westmead منتقل شد، جایی که چند هفته قبل از مرگش تحت مراقبت های زندگی قرار گرفت.

سیستم نظارت میدان نبرد به ماژول آگاهی موقعیتی، ارتش در حال کار بر روی تعدادی از پروژه های کلیدی برای تغییر خود: منابع

منابع گفتند که ارتش هند در حال کار بر روی تعدادی از پروژه های کلیدی مبتنی بر فناوری، از جمله سیستم نظارت میدان نبرد و ابتکار دیگری است که “آگاهی فضایی چند دامنه” را بر روی یک پلت فرم واحد GIS به ارمغان می آورد تا خود را قوی تر و کارآمدتر کند. آنها گفتند که ارتش سال 2023 را به عنوان “سال تحول” در نظر می گیرد و هدف این پروژه ها “تغییر شکل دادن و مهندسی مجدد” فرآیندهای عملکردی و ایجاد یک “جهش کوانتومی” در توانایی های آن است.

ارتش، تفنگ های اسام برای بازگرداندن صلح در خشونت های مانیپور کار می کنند

در بیانیه ای رسمی در روز جمعه اعلام شد که ارتش، تفنگ های آسام و نیروی هوایی به همراه اداره مدنی در حدود 48 ساعت گذشته به طور خستگی ناپذیر برای بازگرداندن نظم و نظم و بازگرداندن وضعیت عادی در مانیپور تلاش کرده اند. واکنش سریع نیروهای امنیتی به نجات غیرنظامیان منجر شد. این بیانیه افزوده است که تمامی جوامع از اقلیت های مختلف مناطق تحت تاثیر خشونت قرار گرفته اند.

ایالات متحده پرز، نئرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود منصوب کرد

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز جمعه، نئرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود معرفی کرد تا به او در تدوین و اجرای برنامه سیاست داخلی خود کمک کند.” من خوشحالم که اعلام کنم نئرا تاندن به پیشبرد تدوین و اجرای سیاست داخلی من ادامه خواهد داد. بایدن گفت، از تحرک اقتصادی و برابری نژادی گرفته تا مراقبت های بهداشتی، مهاجرت و آموزش.

Manappuram Finance ادعا می کند که بازدید ED بر اساس FIR “مالافید” مربوط به پرونده 10 ساله

یک روز پس از بازدید مقامات اداره اجرا از ساختمان Manappuram Finance Ltd، معاون نانداکومار، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت گفت که بازدید ED هیچ ارتباطی با امور تجاری شرکت ندارد و بر اساس یک FIR مالافیدی است که توسط FIR ثبت شده است. فردی که از او و خانواده‌اش کینه شخصی دارد. اداره اجرا (ED) در 6 ساختمان در Thrissur متعلق به M/s Manappuram Finance Limited و مدیر عامل آن معاون نانداکومار تحت PMLA، 2002 به اتهام پولشویی بازرسی کرد. در بیانیه آمده است که از جمع آوری غیرقانونی سپرده ها از مردم.

سوادش چاترجی هندی-آمریکایی به عضویت شورای حکام دانشگاه کارولینای شمالی منصوب شد

سوادش چاترجی، هندی-آمریکایی و برنده جایزه پادما بوشان، به عضویت شورای حکام دانشگاه معتبر کارولینای شمالی منصوب شده است. چاترجی، که در چند دهه گذشته نقش مهمی در تقویت روابط هند و ایالات متحده از جمله رفع مشکلات ایفا کرده است. پست تحریمی Pokhran-II، این هفته توسط مجمع کارولینای شمالی به این سمت منصوب شد.

MoS Muraleedharan از هندی‌های بحرین به دلیل ترویج تجارت دوجانبه و روابط اقتصادی تمجید می‌کند

وی مورالیدهران وزیر امور خارجه اتحادیه روز شنبه با داوطلبان و مددکاران اجتماعی هندی در منامه ملاقات کرد و از آنها به دلیل مشارکت آنها در ارتقای روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه قدردانی کرد و از آنها خواست از فرصت های تجاری رو به رشد در هند استفاده کنند. وی اظهار داشت که داوطلبان و مددکاران اجتماعی هندی با هماهنگی نزدیک با سفارت هند، نقش مهمی در کمک به جامعه هند ایفا می کنند.

رانش زمین در نزدیکی مندی هیماچال پرادش؛ تلفات جانی گزارش نشده است

پلیس گفت که رانش زمین بزرگی در روز جمعه در نزدیکی منطقه مندی هیماچال پرادش رخ داد که منجر به انسداد طولانی در این منطقه شد. به گفته دستیار ناظر پلیس (ASP)، مندی ساغر چاندر، رانش زمین در 5 کیلومتری مندی رخ داده است و یکی از مناطق است. بزرگترین رانش زمین در این منطقه