به روز رسانی زنده جنگ روسیه و اوکراین: مدودف، رهبر سابق روسیه خواستار “حذف” رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی شد.

به روز رسانی زنده جنگ روسیه و اوکراین: مدودف، رهبر سابق روسیه خواستار “حذف” رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی شد.

به روز رسانی زنده جنگ روسیه و اوکراین: دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: پس از حمله پهپادی اوکراین به اقامتگاه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کرملین، مسکو هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین و دسته‌اش باقی نمانده است. به گزارش خبرگزاری تاس، کانال تلگرامی وی.

مدودف در کانال تلگرامی خود گفت: «پس از حمله تروریستی امروز، هیچ گزینه ای جز حذف فیزیکی زلنسکی و دسته اش باقی نمانده است.»

به گفته مدودف، زلنسکی “حتی برای امضای سند تسلیم بی قید و شرط لازم نیست.”

به گزارش خبرگزاری تاس، مدودف نوشت: “هیتلر، همانطور که مشخص است، آن را نیز امضا نکرد. همیشه جایگزینی وجود خواهد داشت.”

پیش از این، روسیه مدعی شد که اوکراین تلاش هایی برای ترور رئیس جمهور پوتین انجام داده است و گفته بود که این یک “حمله تروریستی” بوده و در عین حال مدعی است که پهپادها را بر فراز اقامتگاه پوتین سرنگون کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حملات شبانه هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین آسیبی ندیده است و روسیه این حملات پهپادی را اقدامی به جان رئیس جمهور می داند.

به گفته کارکنان پوتین، اوکراین یک شبه دو حمله پهپادی را به قصد حمله به آپارتمان وی در کرملین انجام داد.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب آجی بانگا را به عنوان رئیس بانک جهانی تبریک می گوید

زلزله میانمار

مرکز ملی لرزه نگاری: زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر میانمار را لرزاند.

Rishabh Pant به مسیر بهبودی خود ادامه می دهد و به باشگاه می رسد

ریشاب پنت، ویکت بان و ضربه زن هندی، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد مبنی بر اینکه روز چهارشنبه از یک باشگاه ورزشی بازدید کرده است. ریشابه پنت از جراحات متعدد ناشی از تصادف رانندگی در سال گذشته در حال بهبود است. او در داستان به دیواری اشاره کرد که در آن جمله «ورزش شخصیت نمی‌سازد، آن را آشکار می‌کند» نوشته شده بود. Rishabh Pant در IPL در حال انجام رد شده است. با این حال، او نتوانست خود را از بازی دور نگه دارد زیرا در یک استادیوم دیده می شود و از تیمش پایتخت دهلی حمایت می کند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از ولودیمیر زلنسکی گزارش داد که تعداد قربانیان گلوله باران روسیه در جنوب اوکراین به 21 نفر افزایش یافت.

آمریکا: یک کشته و چهار زخمی در تیراندازی آتلانتا

پلیس اعلام کرد روز چهارشنبه در شهر آتلانتا در جنوب آمریکا، بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در اتاق انتظار بیمارستان، یک نفر کشته و چهار زخمی شدند. پلیس دیون پترسون، یکی از اعضای سابق گارد ساحلی را مظنون تیراندازی نامید. در بیمارستان Northside، که درست بعد از ظهر به وقت محلی (1700 GMT) رخ داد. پترسون تا بعدازظهر چهارشنبه هنوز در آزادی بود.