به روز رسانی زنده اخبار ممنوعیت سقط جنین: قاضی یوتا اجرای ممنوعیت کلینیک سقط جنین در سراسر ایالت را به تاخیر انداخت

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

رئیس جمهور مورمو این هفته از روستای زادگاهش در اودیشا، پارک ملی سیمیلیپال بازدید خواهد کرد

به گفته مقامات، رئیس جمهور دروپادی مورمو روز جمعه برای اولین بار پس از تصدی مسئولیت، از زادگاه خود رایرنگپور در منطقه مایوربانج اودیشا دیدن خواهد کرد. بر اساس اطلاعات دفتر رئیس جمهور، رئیس جمهور ساعت 7 صبح روز 2023/04/05 با هواپیمای ویژه در فرودگاه کولیکوندا در بنگال غربی فرود خواهد آمد و از آنجا با هواپیمای ویژه IAF MI- فرود خواهد آمد. بالگرد 17 در بالگرد بادامپهاد ساعت 10:15 صبح.

وام دهی بین المللی چین و بدهی کشورهای در حال توسعه افزایش یافته است: گزارش

به گزارش InsideOver، سهم چین در اقتصاد جهانی نه تنها افزایش یافته است، بلکه بدهی بین المللی آن نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به ویژه در میان کشورهای در حال توسعه. چین با بهره بالا و با دسترسی آسان تر به جریان نقدی به کشورهای در حال توسعه وام می دهد و بازپرداخت آن برای ملت ها دشوار می شود. نرخ بهره بالا و دسترسی آسان تر به جریان نقدی یکی از دلایل اصلی افزایش بدهی کشورهای در حال توسعه است که به سختی از نظر اقتصادی موفق به سرپا ماندن می شوند.

در حالی که سرمایه گذاران برای افزایش بیشتر نرخ بهره آماده می شوند، نفت ضررهای خود را افزایش می دهد

قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از کاهش حدود 5 درصدی به پایین ترین سطح پنج هفته گذشته در جلسه قبل، افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران برای افزایش بیشتر نرخ بهره در این هفته آماده می شدند که می تواند تقاضای انرژی را کاهش دهد. معاملات آتی برنت با 13 سنت یا 0.2 درصد کاهش به 75.19 دلار در هر بشکه تا ساعت 0015 GMT رسید، در حالی که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) نیز با 13 سنت یا 0.2 درصد کاهش به 71.53 دلار رسید. هر دو معیار در جلسه قبل به پایین‌ترین میزان خود از 24 مارس بسته شدند، زمانی که آنها همچنین بیشترین کاهش درصد یک روزه خود را از اوایل ژانویه ثبت کردند.

Saurabh Bhardwaj، رهبر AAP: “دهلی ال جی پذیرفت که درآمد MCD در دوران تصدی BJP غارت شده است”

ساوراب بهاردواج وزیر توسعه شهری در پاسخ به بیانیه دهلی ال‌جی وی کی ساکسنا در رابطه با افزایش درآمد شرکت شهرداری دهلی، سوالاتی را در مورد 15 سال تصدی کنترل حزب بهاراتیا جاناتا بر MCD مطرح کرد. Saurabh Bhardwaj گفت: “بیانیه LG در مورد افزایش درآمد MCD از 7249 کرور روپیه به 8900 کرور در سال 2022-23، که نشان دهنده رشد درآمد حدود 1650 کرور روپیه است، سوالاتی را ایجاد می کند. امیدواریم او به این سوالات پاسخ دهد.”

ایالات متحده مهلت بازسازی هواپیماهای حیاتی 5G را تمدید نخواهد کرد

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، گفت که دولت بایدن برنامه ای برای تمدید ضرب الاجل 1 ژوئیه برای خطوط هوایی برای ارتقا ارتفاع سنج هواپیما، ابزار اندازه گیری که برای فرود در آب و هوای بد بسیار مهم است، تمدید کند تا تداخل احتمالی فناوری بی سیم 5G را برطرف کند.

قاضی یوتا اجرای ممنوعیت کلینیک سقط جنین در سراسر ایالت را به تاخیر انداخت

دادگاه ایالتی روز سه شنبه با صدور حکمی که در آن قاضی هدف مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان از اجرای این ممنوعیت را “محرمانه” خواند، مانع از اجرای اولین ممنوعیت کلینیک های سقط جنین در یوتا در کشور شد. این تصمیم به چهار کلینیک ایالت اجازه می دهد تا به ارائه سقط جنین ادامه دهند، در حالی که قاضی اندرو استون زمان بیشتری را صرف بررسی شایستگی شکایت طرح شده توسط انجمن والدین برنامه ریزی شده یوتا می کند، که استدلال می کرد این قانون با محدود کردن این روش به سقط، دسترسی به سقط جنین را «عملکردی حذف می کند». بیمارستان ها