به روز رسانی دستورالعمل های پست شغلی ما برای بهبود کیفیت نتایج برای جویندگان کار | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

به روز رسانی دستورالعمل های پست شغلی ما برای بهبود کیفیت نتایج برای جویندگان کار |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  توسعه دهندگان گوگل

سه شنبه 13 جولای 2021

جستجوی شغل می تواند فرآیندی زمان بر باشد و نتیجه درخواست ممکن است زندگی را تغییر دهد. به همین دلیل است که ارائه محتوای معتبر، تازه و قابل اعتماد برای جویندگان کار هنگام مراجعه به جستجوی Google اولویت اصلی ما است.

برای درک بهتر دیدگاه کاربر، از ده‌ها هزار جویای کار در سراسر جهان خواستیم تا در مورد تجربه خود در هنگام درخواست شغل آنلاین بیشتر به ما بگویند. بر اساس این بازخورد، ما توانستیم موضوعات رایج را برای کمک به بهبود کیفیت نتایج خود شناسایی کنیم. امروز ما یک ویژگی داده ساختاریافته جدید و خط مشی محتوای ویرایشی جدید را اعلام می کنیم.

جدید directApply ویژگی

را directApply اموال یک راه اختیاری است که به شما امکان می دهد اگر لیست شغلی شما یک را ارائه می دهد به اشتراک بگذارید مستقیم اعمال شود
تجربه. الف را تعریف می کنیم مستقیم اعمال شود تجربه از نظر اقدامات کاربر مورد نیاز برای درخواست شغل، به این معنی که یک فرآیند درخواست کوتاه و ساده در صفحه شما به کاربر ارائه می شود.

اگر سایت شما یکی از تجربیات زیر را ارائه دهد، احتمالاً یک تجربه کاربردی مستقیم ارائه می دهید:

  • کاربر فرآیند درخواست را در سایت شما تکمیل می کند.
  • پس از ورود به صفحه شما از Google، کاربر مجبور نیست بیش از یک بار روی درخواست کلیک کند و اطلاعات کاربر را برای تکمیل فرآیند درخواست ارائه دهد.

از آنجایی که ما برای ادغام این اطلاعات با Google کار می کنیم، ممکن است فوراً هیچ تأثیری در جستجوی Google مشاهده نکنید.

خط مشی جدید محتوای سرمقاله

برای اطمینان از اینکه کاربران می‌توانند محتوای شما را درک کنند و به راحتی می‌توانند برای این شغل درخواست دهند، یک خط‌مشی محتوای سرمقاله جدید برای پست‌های شغلی در جستجوی Google اضافه می‌کنیم. خط‌مشی محتوای سرمقاله جدید شامل راهنمایی در مورد متن و تصاویر مانع، تبلیغات بیش از حد و حواس‌پرتی یا محتوایی است که ارزشی به آگهی شغلی اضافه نمی‌کند. فهرست‌های شغلی باید از قواعد گرامری اولیه مانند حروف بزرگ پیروی کنند.

این به ما کمک می کند تا کیفیت نتایج خود را بهبود بخشیده و عملکردهای جدیدی را در محصول ایجاد کنیم.

برای ارائه زمان کافی برای اجرا، خط‌مشی محتوای سرمقاله جدید از 1 اکتبر 2021 اجرایی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، از مستندات برنامه‌نویس ما دیدن کنید.

مهم ترین مشکلاتی که صاحبان سایت می توانند برای بهبود اعتماد جویندگان کار برطرف کنند

بر اساس یافته‌های تحقیق ما، می‌توانید اعتماد کارجو را با پرداختن به جنبه‌های زیر در سایت خود بهبود بخشید:

  • بررسی کنید که هیچ پست شغلی کلاهبرداری یا هرزنامه در سایت شما وجود ندارد. اینها پست های شغلی هستند که نشان دهنده یک فرصت شغلی واقعی نیستند. اطمینان حاصل کنید که فقط صفحاتی را با یک فرصت شغلی واحد و عملی نشانه گذاری می کنید.
  • از تجربه کاربری خوب اطمینان حاصل کنید. به گفته کاربران ما، سایت‌هایی با تجربه کاربری ضعیف آن‌هایی هستند که اطلاعات کاربر را در مواقعی که لازم نیست، صفحه‌های با کیفیت پایین (مثلاً تبلیغات بیش از حد یا مزاحم) و/یا فرآیندهای کاربردی پیچیده (مثلاً منجر به بسیاری از تغییر مسیرها). تجربه کاربری ضعیف همچنین سرعت تکمیل برنامه را کاهش می دهد.
  • پست های شغلی منقضی شده را حذف کنید. اگر یک پست شغلی دیگر درخواست های جدید را نمی پذیرد، باز نگذارید. درخواست و عدم دریافت پاسخ از کارفرما شکایت رایج جویندگان کار است. هنگامی که کار را از سایت خود حذف می کنید، مطمئن شوید که نشانه گذاری را نیز حذف کرده یا آن را به روز کنید validThrough
    ویژگی. ما استفاده از Indexing API را تشویق می کنیم تا ما را در مورد تغییر به روز رسانی کند. فرود آمدن بر روی یک پست شغلی منقضی شده، به خصوص پس از چند تغییر مسیر، یک تجربه بسیار ناامید کننده است.
  • مطمئن شوید که تاریخ ارسال شغل واقعی است. کاربران از تازگی به عنوان سیگنالی برای ارزیابی پذیرش متقاضیان جدید، شانس استخدام، جذابیت موقعیت و موارد دیگر استفاده می کنند. مشاغل قدیمی را به عنوان مشاغل جدید پنهان نکنید و آنها را به روز نکنید DatePosted اموال در صورت عدم تغییر در پست شغلی.
  • اطلاعات اشتباه یا گمراه کننده را در پست شغلی یا نشانه گذاری وارد نکنید. این شامل حقوق نادرست، مکان، ساعات کار، نوع شغل یا سایر جزئیات خاص شغلی است. برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که پست شغلی شغل را به درستی توصیف می کند و نشانه گذاری نشان دهنده دقیق پست شغلی است.

ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نتایج ارائه شده در Google قابل اعتماد هستند و تجربه خوبی را برای کاربران فراهم می کنند. ما شکی نداریم که این هدف با تمام سایت هایی که به افراد جویای کار در یافتن شغل کمک می کنند مشترک است. اگر سؤال یا نظری دارید، در انجمن مرکزی جستجوی Google یا در اینجا با ما تماس بگیرید توییتر.