به روز رسانی اخبار زنده ایلان ماسک: Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای مطالعه ایمپلنت های مغزی در انسان دریافت کرد.

به روز رسانی اخبار زنده ایلان ماسک: شرکت ایمپلنت مغز ایلان ماسک Neuralink روز پنجشنبه اعلام کرد که از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) چراغ سبز دریافت کرده است تا اولین مطالعه بالینی خود را در انسان آغاز کند، یک نقطه عطف حیاتی پس از تلاش های قبلی برای کسب تایید.

از سال 2019، حداقل چهار بار، ماسک پیش‌بینی کرده است که شرکت تجهیزات پزشکی او آزمایش‌های انسانی را برای ایمپلنت مغزی برای درمان بیماری‌های شدید مانند فلج و نابینایی آغاز خواهد کرد.

هفت کارمند فعلی و سابق در ماه مارس به رویترز گفتند، با این حال، این شرکت که در سال 2016 تأسیس شد، فقط در اوایل سال 2022 به دنبال تأیید FDA بود – و آژانس این درخواست را رد کرد.

به گفته کارمندان، FDA چندین نگرانی به Neuralink اشاره کرده بود که باید قبل از تحریم آزمایشات انسانی مورد توجه قرار گیرد. مشکلات عمده شامل باتری لیتیومی دستگاه، امکان مهاجرت سیم های ایمپلنت به داخل مغز و چالش استخراج ایمن دستگاه بدون آسیب رساندن به بافت مغز بود.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

فیچ می گوید که به نظر می رسد پیش فرض های SF چین به اوج خود رسیده است. بهبود پیش رو

جامائیکا از دستاوردهای هند در زمینه سلامت دیجیتال، داروسازی و تقویت سیستم سلامت تمجید کرد

– منسوخ مندویه

مانوج سینها پل خرپای Wayil را در گاندربال افتتاح کرد

Virgin Galactic آخرین پرواز آزمایشی را قبل از پرتاب مشتریان به فضا انجام می دهد

ویرجین گالاکتیک آخرین پرواز آزمایشی خود را در روز پنجشنبه قبل از اینکه مشتریان را به سفرهای کوتاهی به فضا ببرد، به پایان رساند و این چیزی است که این شرکت گردشگری فضایی به عنوان یک “دستاورد خارق العاده” در مسیر طولانی تا عملیات تجاری توصیف کرد.

بولتن دولت: ژاپن تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال می کند

رسمی است! سلمان خان فصل دوم Bigg Boss OTT را معرفی کرد

خبرهای خوبی برای طرفداران “Bigg Boss” وجود دارد. پس از پایان دادن به نسخه تلویزیونی کامل برنامه واقعیت‌نمای محبوب در فوریه 2023، سلمان خان سوپراستار قرار است با فصل جدیدی از Bigg Boss OTT بازگردد. فصل دوم Bigg Boss OTT در جیو سینما منتشر خواهد شد.