به روزرسانی های مستقیم انتخابات ایالات متحده: بایدن رسماً از تعداد انتخاب كنندگان برای رسیدن به رئیس جمهور اطمینان می یابد

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا بیشتر شبیه کنوانسیون مجازی خواهد بود

در جریان یک کنفرانس خبری روز جمعه در ویلمینگتون ، دلاور ، از بایدن در مورد برنامه تحلیف سال شد. وی اظهار داشت که ممکن است این جشن ها مانند کنفرانس عمدتا مجازی دموکرات ها که در ماه آگوست برگزار شد ، با فعالیت آنلاین در ایالت ها برگزار شود.

بایدن رسماً از انتخاب كنندگان برای رسیدن به رئیس جمهور اطمینان می یابد

کالیفرنیا روز جمعه انتخابات ریاست جمهوری خود را تأیید کرد و 55 انتخاب کننده را که متعهد شدند به جو بایدن دموکرات رأی دهند ، منصوب کرد و رسماً اکثریت کالج انتخاباتی مورد نیاز برای پیروزی در کاخ سفید را به وی تحویل داد.

بایدن از کنگره می خواهد که بسته محرک 900 میلیارد دلاری را تصویب کند

بایدن در یک سخنرانی در ویلمینگتون در دلاور گفت: “آمریکایی ها به کمک نیاز دارند ، و آنها هم اکنون به آنها نیاز دارند و آنها بیشتر نیاز به اوایل سال آینده دارند.” حدود 900 میلیارد دلار

گروه های تجاری صنعت دارو از مدیر ترامپ به دلیل قانون قیمت گذاری دارو شکایت می کنند

گروه های بازرگانی صنعت مواد مخدر روز جمعه با طرح چالش قوانین جدید ایالات متحده برای کاهش قیمت دارو ، علیه دولت ترامپ دو پرونده قضایی تشکیل دادند که به طور بالقوه یکی از تلاش های برجسته رئیس جمهور دونالد ترامپ برای گرفتن هزینه های بالای دارو را تضعیف می کند.

ایالات متحده محدودیت های ویزا را برای بیشتر شهروندان چینی اعمال می کند

وزیر امور خارجه مایک پمپئو گفت این محدودیت ها در مورد مقامات حزب کمونیست چین یا هر شخصی که در تبلیغات یا فعالیت های نفوذی مرتبط با وزارت کار جبهه متحد شرکت می کند اعمال خواهد شد.