به روزرسانی های زنده: PM Modi از کمک یک میلیون دلاری به صندوق پاسخگویی Covid-19 ASEAN خبر داد

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

زلزله در آسام

زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس ریشتر ، ساعت 3:23 صبح امروز کاربی آنگلونگ ، آسام را لرزاند: مرکز ملی لرزه نگاری (NCS)

PM Modi از کمک یک میلیون دلاری به صندوق پاسخگویی Covid-19 ASEAN خبر داد

  • نخست وزیر نارندرا مودی روز پنجشنبه از کمک یک میلیون دلاری به صندوق پاسخگویی به COVID-19 ASEAN در هفدهمین اجلاس سران ASEAN – هند ، که به طور واقعی برگزار شد ، خبر داد.
  • نخست وزیر مودی در سخنرانی خود خطاب به رهبران 10 کشور آسه آن ، واکنش هند و حمایت گسترده تر از جامعه بین المللی را برجسته کرد و از ابتکارات انجمن برای مبارزه با بیماری همه گیر استقبال کرد.

نخست وزیر مودی از آنگ سان سوچی در پیروزی در انتخابات میانمار استقبال می کند

ترامپ دستور منع سرمایه گذاری آمریکایی ها در شرکت های پشتیبانی کننده از ارتش چین را امضا کرد

  • دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه دستور اجرایی را امضا کرد که سرمایه گذاران آمریکایی را از سرمایه گذاری در شرکت های چینی که از ارتش چین حمایت می کنند منع می کند ، اقدامی که می تواند تنش های شدید بین دو کشور را تشدید کند.
  • رابرت سی اوبراین ، مشاور امنیت ملی در بیانیه ای رسمی گفت که دستور “محافظت از سرمایه گذاران آمریکایی از تأمین ناخواسته سرمایه” برای ارتقا خدمات اطلاعاتی دولت چین و ارتش آزادیبخش خلق (PLA) است.
  • این دستور از 11 ژانویه اجرایی می شود.

دسترسی کشورهای کم درآمد متوسط ​​به واکسن Covid-19 برای بهبود اقتصادی بسیار مهم: WHO

  • مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) “به عنوان کالاهای عمومی جهانی ، واکسن ها ، داروهای درمانی و تشخیص COVID باید بر اساس دسترسی عادلانه و مقرون به صرفه برای همه ، به ویژه برای کارکنان بهداشت ، افراد مسن و سایر گروه های در معرض خطر در دسترس باشد.” ) Tedros Adhanom Ghebreyesus در پانلی درباره واکسن COVID-19 در مجمع صلح پاریس گفت.
  • “در دنیای بهم پیوسته ما اگر مردم در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​واکسن را از دست بدهند ، ویروس همچنان ادامه خواهد یافت و بهبود اقتصادی در جهان به تأخیر می افتد. دسترسی برابر به منافع ملی هر کشور است. ملی گرایی واکسن تدروس افزود: همه گیری همه گیر شود ، نه کوتاه شود ؛ کار واکسن نیاز به همکاری گسترده ای دارد ، نه فقط در بخشها بلکه در بین شرکا. هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی به این چالش ها رسیدگی کند.

Jharkhand اجازه می دهد تا ترقه های ترقه را به مدت 2 ساعت روی دیوالی ترک دهید

  • بدن کنترل آلودگی ایالت در دستورالعمل روز پنجشنبه گفت ، مردم جارخند می توانند بین ساعت 8 شب تا 10 شب به مدت دو ساعت ترقه ترک کنند.
  • در مناطق شهری چندین منطقه از جمله رانچی که سطح آلودگی در آن متوسط ​​است ، طبق قانون 9 نوامبر دادگاه ملی سبز ، فقط ترقه سبز مجاز است.