به‌روزرسانی‌های قطار: قطار ایستگاه کوچکی در کرالا را از دست می‌دهد، برای سوار کردن مسافران ۱ کیلومتر به عقب برمی‌گردد

در یک حادثه عجیب، یک قطار سریع السیر پس از اینکه خلبان ایستگاه در کرالا را از دست داد، به سمت عقب رفت تا مسافران را انتخاب کند. طبق یک گزارش ToI، قطاری که به سمت شورانور می‌رفت، نزدیک به 1 کیلومتر در ایستگاه چریاناد در آلاپوزا از ایستگاه کوچکی پرید و بعد از اینکه خلبان متوجه اشتباه خود شد، برای انتخاب مسافران به عقب برگشت.

این حادثه حوالی ساعت 7:45 صبح در ایستگاه چریاناد، یک “ایستگاه درجه D” بین ایستگاه های بزرگتر ماولیکارا و چنگانور رخ داد.

بر اساس گزارش ها، با توجه به اینکه قطار به موقع به مقصد رسیده است، هیچ شکایتی از سوی مسافران وجود نداشته است. با این حال، مسئول راه آهن به عنوان بخشی از هنجارها، به دنبال توضیحی از خلبانان در مورد این خطا است.

“در چریاناد هیچ سیگنالی وجود ندارد زیرا فقط یک ایستگاه توقف است. سیگنال‌ها فقط در ایستگاه‌های بلوک (بزرگ‌تر) در دسترس هستند. ممکن است خلبانان (رانندگان) خطایی داشته باشند. آنها وقتی قطار از چند متر عبور کرده بود متوجه آن شدند. یک مقام راه آهن به ToI گفت.

“وناد اکسپرس تنها پس از دویدن چند صد متر متوقف شد و به همین دلیل مجبور شد حدود 700 متر به سمت ایستگاه حرکت کند. حدود 8 دقیقه در برنامه زمانبندی وجود داشت اما رانندگان دیرتر آن را جبران کردند.” رسمی اضافه شد.

چند سال پیش، در یک حادثه عجیب مشابه، قطار سریع السیر جان شاتابدی بیش از 20 کیلومتر در اوتاراکند به عقب رفت. ترمزهای قطار به دلیل نشتی در لوله فشار از کار افتاده بود که خلبانان را برای توقف آن ناتوان کرد و باعث وحشت مسافران شد.