به‌روزرسانی‌های زنده اخبار مودی: نخست‌وزیر مودی در خانه دریاسالاری در سیدنی از گارد افتخار اعطا کرد.

به‌روزرسانی‌های زنده اخبار مودی: نارندرا مودی، نخست‌وزیر، روز چهارشنبه مراسم تشریفات گارد افتخار را در خانه دریاسالاری در سیدنی، استرالیا دریافت کرد. نخست وزیر مودی همچنین کتاب بازدیدکنندگان را در خانه دریاسالاری در سیدنی امضا کرد. پیشتر در روز سه‌شنبه، نخست‌وزیر مودی در سخنرانی کلیدی خود برای مهاجران هندی در یک رویداد اجتماعی در جریان سفر خود به سیدنی، «اعتماد متقابل و احترام متقابل» را پایه و اساس روابط تاریخی نزدیک بین هند و استرالیا است.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

سوریه پروازهای هفتگی برای تخلیه شهروندان سرگردان در سودان ترتیب می دهد

رسانه ها گزارش دادند که دولت سوریه تصمیم گرفته است تا پروازهای هفتگی را برای تخلیه سوری های سرگردان در سودان جنگ زده ترتیب دهد. خبرگزاری دولتی سانا روز سه شنبه گزارش داد، کابینه سوریه طی جلسه ای وزارت حمل و نقل و امور خارجه را موظف به سازماندهی پروازهای چارتر کرد. به گزارش خبرگزاری شینهوا، از زمانی که درگیری ها در سودان در 15 آوریل آغاز شد، شرکت های هواپیمایی سوری پروازهای خود را با برنامه مشخص متوقف کردند.

نخست وزیر مودی با همتای استرالیایی آلبانیز گفتگو کرد

نخست وزیر نارندرا مودی روز چهارشنبه با همتای استرالیایی خود آنتونی آلبانیز گفتگوهای گسترده ای را با تمرکز بر تقویت روابط دوجانبه کلی از جمله در زمینه های تجارت و سرمایه گذاری، دفاع و انرژی های تجدید پذیر انجام داد. پیش از مذاکرات، به مودی یک گارد افتخار تشریفاتی در کاخ دریاسالاری اعطا شد. این گفتگوها یک روز پس از سخنرانی مودی برای جامعه هندی در تظاهراتی در سیدنی انجام شد که آلبانی نیز در آن حضور داشتند. تقویت همکاری های اقتصادی یکی از زمینه های اصلی گفت وگو است.

نخست وزیر مودی در خانه دریاسالاری در سیدنی مراسم تشریفات گارد افتخار را اعطا کرد

نارندرا مودی، نخست وزیر، روز چهارشنبه در کاخ دریاسالاری در سیدنی استرالیا، مراسم تشریفات گارد افتخار اعطا شد. نخست وزیر مودی همچنین کتاب بازدیدکنندگان را در خانه دریاسالاری در سیدنی امضا کرد. پیشتر در روز سه‌شنبه، نخست‌وزیر مودی در سخنرانی کلیدی خود برای مهاجران هندی در یک رویداد اجتماعی در جریان سفر خود به سیدنی، «اعتماد متقابل و احترام متقابل» را پایه و اساس روابط تاریخی نزدیک بین هند و استرالیا است.

قیمت نفت به دلیل نگرانی از کاهش عرضه افزایش یافت

قیمت نفت روز چهارشنبه پس از کاهش عرضه نفت و سوخت آمریکا و هشدار وزیر انرژی عربستان به سفته بازان، افزایش چشم انداز کاهش بیشتر تولید اوپک پلاس را افزایش داد. بهای معاملات آتی نفت برنت تا ساعت 0007 GMT با 86 سنت یا 1.1 درصد افزایش به 77.70 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 88 سنت یا 1.2 درصد افزایش به 73.79 دلار در هر بشکه رسید. داده های صنعت اواخر روز سه شنبه نشان داد که ذخایر نفت خام و سوخت آمریکا به شدت کاهش یافته است.

2 کشته و 3 زخمی بر اثر سقوط درخت بر روی آنها در حوادث جداگانه در هریدوار

مقامات گفتند که دو نفر از جمله یک کودک 4 ساله بر اثر سقوط یک درخت بر روی آنها به دلیل طوفان شدید در دو حادثه جداگانه در هریدوار اوتاراکند کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

جی پی مورگان چیس با مقصر دانستن جزایر ویرجین ایالات متحده برای جنایات جنسی جفری اپستین از شکایت دفاع می کند.

جی‌پی مورگان چیس روز سه‌شنبه در برابر شکایت جزایر ویرجین ایالات متحده به دفاع از خود در برابر شکایت جزایر ویرجین ایالات متحده مبنی بر قدرت دادن به جفری اپستین برای سوء استفاده از دختران نوجوان با استدلال در اسناد دادگاه مبنی بر اینکه این جزایر بودند و نه بانک، سرمایه‌دار را قادر به ارتکاب جنایات خود کردند. وکلای این بانک در پرونده دادگاه فدرال منهتن گفتند که دولت جزایر ویرجین شریک جرم بوده و به مقامات عالی رتبه اجازه داده است که توسط اپستین خریداری شوند و فعالانه با او کار کنند و در عین حال “از مزایای ثروت او بهره ببرند.”

UBS در حال مذاکره با مقامات سوئیس در مورد حمایت از معاملات Credit Suisse

UBS Group AG روز سه‌شنبه اعلام کرد که در حال مذاکره با مقامات سوئیس در مورد حفاظت از ضرر مربوط به تصاحب Credit Suisse Group AG و الزامات سرمایه نظارتی آن است. این افشاگری نشان می‌دهد که چگونه برخی از جنبه‌های پیوند بین دو بانک، که با عجله در یک آخر هفته در اواسط ماه مارس توسط دولت سوئیس برای جلوگیری از یک بحران گسترده‌تر بانکی ترتیب داده شد، هنوز برطرف نشده است. دولت سوئیس در آن زمان موافقت کرد که تا سقف 9 میلیارد فرانک سوئیس (10.12 میلیارد دلار) از ضرر احتمالی این معامله را متحمل شود و کمک نقدینگی تا سقف 100 میلیارد فرانک سوئیس را پیشنهاد کرد.