به‌روزرسانی‌های خبر Karnataka به صورت زنده: طولی نخواهد کشید، Surjewala کنگره در مورد CM جدید کارناتاکا می‌گوید

به روز رسانی اخبار کارناتاکا: راندیپ سینگ سورجوالا، رهبر کنگره و مسئول کمیته کنگره آل هند (AICC) در کارناتاکا، یکشنبه اواخر شب گفت که مالیکارجون خارگی، رئیس حزب زیاد طول نمی کشد و به زودی نام وزیر ارشد بعدی کارناتاکا را اعلام می کند.

سورجوالا پس از جلسه آخر شب نمایندگان مجلس نمایندگان تازه منتخب کنگره در بنگالور کارناتاکا، در گفتگو با خبرنگاران گفت: “رهبری حزب تصمیم خواهد گرفت. من نمی توانم قضاوت خود را با قضاوت خارگه سحاب جایگزین کنم. او ارشد ما است و همانطور که همه شما او را می شناسید. هیس پسر خاک کارناتاکا است و من مطمئن هستم که او خیلی طول نخواهد کشید.”

وی در پاسخ به پرسشی درباره برنامه های مراسم سوگند پس از تصمیم گیری در مورد رئیس جدید کارناتاکا گفت: «زمانی که ما پنج ضمانت اول خود را اجرا کنیم، حزب برنده در کابینه اول خواهد بود». این جلسه پس از آن تشکیل شد که حزب قانونگذار کنگره (CLP) به اتفاق آرا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که به رئیس حزب، MallikarjunKharge اجازه داد تا نام وزیر ارشد کارناتاکا را انتخاب کند.

در این قطعنامه آمده است: “حزب قانونگذار کنگره به اتفاق آرا تصمیم می گیرد که رئیس AICC از این طریق مجاز است رهبر جدید حزب قانونگذار کنگره را منصوب کند.” این نشست که اواخر یکشنبه شب در هتلی در بنگالورو آغاز شد تا ساعت 1:30 بامداد ادامه یافت. همه 135 نماینده تازه منتخب MLA در آن شرکت کردند.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

“دیری طول نخواهد کشید…” Surjewala کنگره در مورد CM جدید کارناتاکا

  • راندیپ سینگ سورجوالا، رهبر کنگره و مسئول کمیته کنگره آل هند (AICC) در کارناتاکا، یکشنبه اواخر شب گفت که مالیکارجون خارگی، رئیس حزب زیاد طول نمی کشد و به زودی نام وزیر ارشد بعدی کارناتاکا را اعلام می کند.
  • سورجوالا پس از جلسه آخر شب نمایندگان مجلس نمایندگان تازه منتخب کنگره در بنگالور کارناتاکا، در گفتگو با خبرنگاران گفت: “رهبری حزب تصمیم خواهد گرفت. من نمی توانم قضاوت خود را با قضاوت خارگه سحاب جایگزین کنم. او ارشد ما است و همانطور که همه شما او را می شناسید. هیس پسر خاک کارناتاکا است و من مطمئن هستم که او خیلی طول نخواهد کشید.”
  • وی در پاسخ به پرسشی درباره برنامه های مراسم سوگند پس از تصمیم گیری در مورد رئیس جدید کارناتاکا گفت: «زمانی که ما پنج ضمانت اول خود را اجرا کنیم، حزب برنده در کابینه اول خواهد بود».

مردی که قادر به پرداخت کرایه آمبولانس نیست، 200 کیلومتر با اتوبوس با جسد پسرش در بنگال غربی سفر می کند.

  • مردی در بنگال غربی پس از اینکه نتوانست کرایه آمبولانس بالایی را بپردازد، مجبور شد جسد پسر پنج ماهه خود را که در یک کیسه پیچیده شده بود با اتوبوس از سیلیگوری (منطقه دارجلینگ) به کالیگانج (منطقه دیناجپور شمالی) که در مجموع مسافتی حدود 200 کیلومتر را طی می کرد، حمل کند. سفر بزکشی نهایی بشریت از شنبه شب از ایستگاه اتوبوس سیلیگوری شروع شد و بعدازظهر یکشنبه در کالیاگانج به پایان رسید و خود پدر با جسد پسرش روایتگر سفر دردناک خود بود.
  • به روایت پدر نوحه‌خوان، عاصم دبشراما، ساکن روستای دانگیپارا در ناحیه دیناجپور شمالی در بنگال غربی، همسرش دو پسر به دنیا آورد.

مشروبات الکلی تقلبی 10 نفر را در تامیل نادو کشت و بسیاری از آنها در بیمارستان بستری شدند

  • مقامات روز یکشنبه گفتند که 10 نفر از جمله سه زن بر اثر مصرف مشروبات الکلی جعلی در مناطق ویلوپورام و چنگالپاتو تامیل نادو جان خود را از دست دادند. شش نفر از اکیارکوپم در نزدیکی Marakkanam در منطقه Villupuram روز یکشنبه جان باختند.
  • مقامات گفتند که در Maduranthagam در منطقه Chengalpattu، دو نفر در روز جمعه و یک زن و شوهر در روز یکشنبه جان باختند که همه ناشی از مصرف مشروبات الکلی غیرقانونی بود. وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 نفر تحت درمان هستند و گفته می شود که حالشان خوب است.

عمران خان: نهاد نظامی پاکستان قصد دارد مرا به مدت 10 سال به اتهام فتنه در زندان نگه دارد.

  • عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان روز دوشنبه مدعی شد که دستگاه نظامی قدرتمند این کشور قصد دارد او را تا 10 سال آینده تحت اتهامات فتنه انگیزی در زندان نگه دارد.
  • رئیس تحریک انصاف پاکستان در یک سری توئیت در ساعات اولیه روز دوشنبه گفت: “بنابراین اکنون طرح کامل لندن به پایان رسیده است. آنها با استفاده از بهانه خشونت در زمانی که من در زندان بودم، این موضوع را پذیرفته اند. نقش قاضی، هیئت منصفه و جلاد، اکنون نقشه این است که مرا تحقیر کنند، بوشرا بیگم (همسر خان) را به زندان بیاندازند و با استفاده از برخی قوانین فتنه، مرا تا ده سال آینده در داخل خانه نگه دارند.»
  • این توئیت ها پس از آن منتشر شد که خان نشستی با رهبران حزب تحریک انصاف در محل اقامت خود در لاهور برگزار کرد.
  • این رهبر 70 ساله که در بیش از 100 پرونده به وثیقه محکوم شده است، ادامه داد: “برای اطمینان از عدم واکنش عمومی، آنها دو کار انجام داده اند – اول وحشت عمدی نه فقط بر روی کارگران تحریک انصاف، بلکه بر سر آنها ایجاد می شود. در مورد شهروندان عادی نیز.
  • وی گفت: هرگز حرمت چادر و چاردواری به گونه ای که توسط این “جنایتکاران” انجام می شود، نقض نشده است.

طلا به ارزش 1.9 کرور روپیه در فرودگاه کویمباتور کشف و ضبط شد

  • مقامات روز یکشنبه گفتند که اداره اطلاعات درآمد (DRI) 3.03 کیلوگرم طلای منشا خارجی به ارزش 1.9 کرور روپیه را از چهار مسافری که روز یکشنبه از شارجه به کویمباتور رسیده بودند، کشف و ضبط کرد.
  • بر اساس اطلاعات قبلی، مقامات DRI 4 مسافر را از شارجه به فرودگاه کویمباتور رهگیری کردند و در جستجوی 3.03 کیلوگرم طلای منشأ خارجی به ارزش تقریبی بودند.
  • 1.9 کرور روپیه از در اختیار داشتن آنها کشف شد. در پی بهبودی 2 مسافر جیاوودین (27) و شیخ محمد (31) دستگیر شدند. به گفته یک مقام، تحقیقات بیشتر در حال انجام است.