بزرگراه های دوقلو به NCR در میان محاصره جاده کشاورزان به حیات نجات رانندگان تبدیل می شوند

دهلی نو: بزرگراه های شرقی و غربی برای کاهش آلودگی هوا در دهلی با تغییر مسیر ترافیکی که به دهلی مقصد نیست ، ساخته شده اند. با این حال ، در حالی که کشاورزان چندین مرز را مسدود کرده اند ، شاهراه های دوقلوی تبدیل شده اند به حیات نجات واقعی مسافران برای خروج و ورود به دهلی-NCR از شمال هند.

این دو بزرگراه در حال حاضر از طریق دهلی-NCR تنها مسیر شمال هند با کشاورزان مسدود کننده مرز سینگو در بزرگراه ملی -44 (دروازه به سمت پانی پات) ، مرز تکری در NH-9 است که به روتاک و اوچندی ، صفی آباد ، منتهی می شود. مرزهای پیائو مانیاری و سابولی نیز هست. بزرگراه شرقی پیرامونی 135 کیلومتری که به بزرگراه غربی محیطی (بزرگراه Kundli-Manesar-Palwal) در Kundli و Palwal با همان طول می پیوندد ، تمام NCR دهلی را محاصره می کند و هنوز توسط کشاورزان مسدود نشده است. “نیکیتا خطاطار”: “ما تمام ترافیک NH-44 نزدیک Sonipat را به دو بزرگراه فرعی محیطی هدایت می کنیم. آنها تنها مسیرهای قابل دسترسی برای دسترسی به دهلی-NCR هستند زیرا مرز سینگو بسته است و سایر مرزهای نزدیک نیز عمدتا به سمت دهلی مسدود شده اند.” ، ناظر اضافی پلیس Sonipat ، به ET گفت.

کارکنان NHAI که از دروازه عوارضی در بزرگراه شرقی پیرامونی استفاده می کنند به ET گفتند که “جاده شاهد ترافیک بسیار بالاتری است و صف های طولانی در دروازه های عوارض وجود دارد”. اوضاع در حوالی مرز تکری نیز به همین ترتیب است که دروازه اصلی ورود به دهلی از روتک هاریانا نیز می باشد. سایت اعتراض در تیکری بزرگتر از سینگو است. پلیس از مسافران مسافر می خواهد که به جای ورود به Delhi-NCR ، بزرگراه Western Peripheral را طی کنند.