بریتنی اسپیرز و مادرش لین اسپیرز پس از سه سال دوباره به هم پیوستند و اکنون شرایط بهتری دارند

بریتنی اسپیرز به اشتراک گذاشت که پس از سه سال با مادرش لین مادر ملاقات کرده است و فاش کرد که این دو در حال حاضر شرایط بهتری دارند. او در اینستاگرام عکسی قدیمی از خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «مامان نازنینم دیروز بعد از 3 سال در آستان من ظاهر شد … خیلی وقت است … با خانواده همیشه چیزهایی وجود دارد که باید انجام شود … اما زمان همه زخم ها را التیام می بخشد!!!”

در کپشن نوشته شده بود: «و پس از اینکه توانستم آنچه را که برای مدت بسیار طولانی در آن نگه داشته‌ام ارتباط برقرار کنم، احساس خوشحالی می‌کنم که توانستیم سعی کنیم همه چیز را درست کنیم !!!». “من عاشق [heart emojis] تو خیلی !!!”

اسپیرز اضافه کرد: “پس… خیلی خوشحالم که بعد از 14 سال می توانیم با هم قهوه بخوریم!!! بعدش بریم خرید!!!”

طبق گزارش ها، بریتنی اسپیرز و مادرش با انتشار پست های منفی این خواننده در مورد لین در سال های گذشته، از هم جدا شده اند. در آن زمان، ستاره پاپ برای رهایی از محافظه کاری تلاش می کرد.

در حالی که لین اسپیرز اخیراً به طور علنی در مورد رابطه خود با بریتنی صحبت نکرده است، در آگوست 2022، مادر ستاره پاپ پیام طولانی برای دخترش صادر کرده بود. لین در شبکه های اجتماعی گفته بود که در تمام زندگی بریتنی در کنار رویاها و آرزوها و سختی هایش تلاش کرده است. لین در ادامه نوشت: «من هرگز به شما پشت نکردم و نخواهم کرد! نپذیرفتن شما به دفعات بی شماری که پرواز کرده ام و تماس ها مرا ناامید می کند!… همه چیز را امتحان کرده ام. من شما را خیلی دوست دارم، اما این صحبت فقط برای من و شما، چشم به چشم، در خلوت است.»

طبق گزارش ها، لین اسپیرز روز چهارشنبه در کالیفرنیا در حال انتظار بیرون از خانه دخترش بریتنی اسپیرز دیده شد.

سوالات متداول

  1. آخرین به روز رسانی در مورد رابطه بریتنی اسپیرز با مادرش چیست؟
    بریتنی اسپیرز و مادرش لین اسپیرز پس از سه سال جدایی با هم آشتی کردند.
  2. بریتنی اسپیرز اهل کجاست؟
    او که اکنون 41 سال دارد، در اصل اهل مک کوم، می سی سی پی، ایالات متحده آمریکا است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.