برگه اتهامی علیه آرناب گوسوامی در پرونده خودکشی 2018 تشکیل شد

بمبئی: پلیس روز جمعه علیه آرناب گوسوامی ، مدیرمسئول تلویزیون جمهوری اسلامی و دو نفر دیگر ، در مورد پرونده خودکشی در سال 2018 ، برگه اتهامی را تشکیل داد. برگه اتهامات در دادگاه علیباگ در همسایگی منطقه رایگاد تشکیل شد ، جایی که پرونده ادعای تعرض به خودکشی طراح داخلی Anvay Naik و مادرش Kumud ثبت شده است.

پراديپ غرات ، دادستان ويژه دادگستري گفت ، علاوه بر گسوامي ، دو متهم ديگري كه در پرونده اعلام شده اند ، فيروزه شيخ و نيتيش سردا هستند. این سه نفر تحت بندهای IPC 306 (حمایت از خودکشی) ، 109 (مجازات برای ادامه زندگی) و 34 (عملی که توسط چند نفر در جهت پیشبرد قصد مشترک انجام شده است) متهم شده اند. در برگه اتهامی که شامل 1914 صفحه است ، حدود 65 نفر به عنوان شاهد معرفی می شوند. منابع دادستانی گفتند که این ادعا به خودکشی ادعایی با عنوان “اعلامیه مرگ” متکی است.

منابع افزودند که دست نوشته نایک با نوشته در یادداشت خودکشی مطابقت داشته و گزارش پزشکی قانونی نشان می دهد که وی هنگام نوشتن آن تحت فشار نبوده است. شش اظهارات ثبت شده قبل از قاضی دادگاه تحت ماده 164 قانون آیین دادرسی کیفری نیز بخشی از برگ اتهام است. چنین اظهاراتی می تواند به عنوان مدرک در طول دادرسی مورد استفاده قرار گیرد. اتفاقاً ، گوسوامی روز پنجشنبه دادگاه عالی بمبئی را به دنبال بازداشت به تشکیل پرونده جریمه منتقل کرده بود ، اما دادخواست هنوز شنیده نشده است.