بروس ویلیس: اما همینینگ ویلیس “به روز رسانی سلامت” را در مورد شوهر بروس به اشتراک می گذارد. ببین چی گفت

همسر بروس ویلیس، اما همینینگ ویلیس، به نظر می رسد در مورد نبرد ادامه دار همسرش با زوال عقل اعلامیه ای ارائه کرده است.

اما، که یک مدل و کارآفرین است، در سال 2009 با بروس ازدواج کرده بود. به نظر می رسد او پس از تماشای مستند جعبه های خالی کوچک، به روز رسانی دلخراش در مورد نبرد مداوم شوهرش با زوال عقل را در بیانیه ای صادقانه ارائه کرده است.

این مستند بلند توسط مکس لوگاور در مورد زندگی مادرش در حالی که او نیز با زوال عقل مبارزه می کند ساخته شده است.

اما در اینستاگرام، اما پس از حضور در اکران، تصویری را با مکس در حالی که چهره شجاعی به تن کرده بود، منتشر کرد.

اما گفت: «دیشب به اندازه کافی خوش شانس بودم که نمایشی از مستند جدید @maxlugavere و @chrisnewhard، Little Empty Boxes را دیدم. مکس نبرد مادرش کتی با زوال عقل را شرح می دهد در حالی که خود را در مورد هر کاری که می تواند برای کمک به او انجام دهد آموزش می دهد. عشق او به مادرش قدرتمند است. انگیزه او برای یافتن پاسخ از متخصصان برجسته سلامت الهام بخش است و سپس آنقدر مهربان باشد که اطلاعات را یک نعمت واقعی است. اگر این مستند به زودی در نزدیکی ما روی پرده نرود، ضرر مطلق خواهد بود. از مکس تشکر می‌کنم که برای به اشتراک گذاشتن این سفر بسیار شجاع و آسیب‌پذیر هستید و اهمیت سلامت مغز را برجسته می‌کنید. وقتی در دنیای زوال عقل زندگی می کنید، می دانید که گزینه ها کم هستند. اما بعضی ها این دراز کشیدن را قبول نمی کنند که این تغییر چگونه ایجاد می شود و من شاهد زیبایی در آن شب گذشته بودم. #آگاهی از زوال عقل #آگاهی سلامت مغز #هدف رنگ آمیزی (sic).”

در پاسخ به این پیام، مکس گفت: “تو یک جنگجو هستی و من بسیار افتخار می کنم که در این مبارزه با تو هستم.”

تعدادی از طرفداران نیز در مورد این پست نظر داده اند. یکی از کاربران گفت: “از Emm برای به اشتراک گذاری این و از Max برای ساخت آن متشکرم! به امید دیدنش! برای شما و خانواده‌تان دعا می‌کنم!» کاربر دیگری گفت: «خدا خیرت دهد که در کنار مردی که دوستش داری ایستادی. من می دانم که نذر عروسی در بیماری و سلامتی می گویند اما می تواند بسیار استرس زا باشد. شوهرت از داشتن تو خوشبخت است!»

سوالات متداول

  1. بروس ویلیس چه زمانی با اما همینینگ ازدواج کرد؟
    این زوج در 21 مارس 2009 ازدواج کردند.
  2. بروس ویلیس چند سال دارد؟
    بروس در حال حاضر 68 سال سن دارد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.