برندهای پرطرفدار هولدر موبایل در ایران

هولدرهای موبایل از لوازم جانبی پر طرفداری هستند که توسط ده ها برند به بازار عرضه می شوند. هر برندی خود انواع مختلفی از هولدر موبایل را به بازار معرفی می کند. در این میان انتخاب بهترین نوع استند گوشی کار بسیار دشواری است.

در ادامه به معرفی پرکاربردترین و پرطرفدارترین برندهای هولدر موبایل در ایران خواهیم پرداخت تا اگر شما هم قصد خرید و انتخاب این لوازم جانبی را دارید، تصمیم بهتری بگیرید.

 برند پرطرفدار بیسوس

شرکت باسئوس (Baseus) که فعالیت خود را از سال 2011 میلادی در شهر شنزن چین آغاز کرده است، از پرطرفدارترین برندهای هولدر موبایل در ایران به شمار می رود. این برند نام خود را از عبارت «Base on User» اتخاذ کرده است تا به همه نشان دهد که بر اساس نیاز و نظر کاربران محصولات خود را طراحی و تولید خواهد کرد.

این برند شعار جالبی هم دارد: «به راحتی بر مشکلات بیشتری غلبه کنید» که می توان از این شعار توجه به کیفیت و دوام محصولات برند بیسوس را در زمان تولید نتیجه گرفت.

برند بیسوس محصولات جانبی گوشی در انواع مختلفی چون: هولدر موبایل، شارژر، هدفون، اسپیکر و… با طراحی پیشرفته و به روز تولید می کند و به کاربردی بودن محصولات خود به اندازه ظاهر و زیبایی آن ها اهمیت خواهد داد. از ویژگی های این برند می توان به مواردی چون:

·      نوآوری

·      کیفیت و دوام بالا

·      تنوع بالا

·      قیمت مناسب

·      طراحی زیبا و به روز

·      کاربردی بودن

 اشاره کرد.

در حال حاضر محصولات این برنده به بیش از 180 کشور در دنیا صادر می شود که ایران هم یکی از بازارهای هدف صادرات این محصول به شمار می رود و در حال حاضر هولدر موبایل برند بیسوس در انواع مختلف مکنده ای، چسبی، مگنتی و… به بازار داخل عرضه شده است که به دلیل راحتی و کیفیت بالای آن، یکی از برندهای مناسب جهت عکاسی و فیلمبرداری در داخل ماشین نیز محسوب میشود. چنان چه تمایل به شناخت مناسب ترین هولدرهای موبایل جهت فیلمبرداری در ماشین دارید، اینجا کلیک کنید.

برند هوکو با محصولات منحصر به فرد

دومین برندی که هولدرهای موبایل و سایر لوازم جانبی آن در بازار ایران طرفداران زیادی دارد، برند هوکو است. شرکت هوکو در سال 2009 میلادی در شهر شنژن چین فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل خلافیتی که در طراحی و تولید محصولات خود به کار برد، خیلی زود توانست جایگاه خوبی را در بازار ایران و دیگر کشورهای آسیایی پیدا کند. محصولات این برند حتی در کشورهای اروپایی نیز توجه افراد را به خود جلب کرده است.

شعار برند هوکو «آن چیزی را که عاشقش هستید، می سازیم» نشان می دهد که این شرکت روی زیبایی و کاربردی بودن محصولات خود متمرکز شده است. محصولاتی که این برند به بازار عرضه می کند، بسیار متنوع هستند.

 به عنوان مهم‌ ترین ویژگی های محصولات این برند می توان به مواردی چون:

·      طراحی ساده، شیک و  منحصر به فرد

·      نوآوری

·      کاربردی بودن

·      ظاهری مدرن و مطابق با سلیقه روز

·      تنوع عالی از لحاظ مدل و حتی رنگ

اشاره کرد که باعث شده این محصولات به بیش از 50 کشور دنیا صادر شود و در بازارهای جهانی نیز خود را به خوبی مطرح کند.

برند کاربردی جویروم

سومین برند پرکاربردی که قصد معرفی آن را داریم، مانند برندهای قبلی در شهر شنژن چین متولد شده است. این برند با نام جویروم و با شعار «دست نکش! تسلیم نشو!» از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده و موفق شده در مدت زمان کوتاهی خود را نه تنها در بازار داخلی که در بازار جهانی هم مطرح کند.

تخصص ویژه ی این برند در ساخت تجهیزات صوتی، لوازم دیجتیالی و جانبی بر همگان مشخص است و تمرکز این برند بر کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان از رموز موفقیت آن به شمار می رود.

تنوع محصولات جویروم نیز مانند دو برند قبلی بسیار گسترده و وسیع می باشد.

 از مشخصات بارز محصولات این برند هم می توان به مواردی چون:

·      عملکرد عالی

·      طراحی به روز و مدرن

·      کیفیت بالا

·      قیمت مناسب

·      تنوع بالا

·      تولید براساس نیاز کاربر

اشاره کرد.