برداشت نویسندگان ما از 2021 | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

برداشت نویسندگان ما از 2021 |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  توسعه دهندگان گوگل

جمعه 31 دسامبر 2021

دوباره آن زمان از سال است: نوشتن یک پست وبلاگ در مورد اتفاقات سال و آرزوها برای سال آینده. از آنجایی که نوشتن سخت است، از کارمندان Google که در سال 2021 وبلاگ مرکزی جستجو را نوشته اند، خواستیم که دوباره با ما همکاری کنند و درباره چیزهایی که برای سال 2022 به یاد ماندنی بود و چه چیزهایی هیجان زده هستند فکر کنند. اساساً، این پست وبلاگ آنهاست. .

چه لحظه‌ای به یاد ماندنی در «جستجو» در سال 2021 بود که می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارید؟

سال 2021 یک سفر وحشیانه بود، و این با پاسخ هایی که ما برای سؤالات خود دریافت کردیم نیز نشان داده می شود. برخی از افراد مانند جان مولر این احساس را داشتند
توییت های خاص
و وب سایت ها به یاد ماندنی ترین چیزها در سال 2021 بودند، همراه با افزایش تمرکز بر سرعت. هم جان و هم
جف خوزه در مورد Core Web Vitals مشتاق بودند، به ویژه اینکه چگونه توسط اکوسیستم بزرگتر مورد استقبال قرار گرفت و چگونه مردم برای تبدیل وب به مکانی بهتر برای همه دست به کار شدند.

رویدادها در سال 2021 کمیاب بودند، بنابراین ما روی تولید پادکست ها و ویدیوها تمرکز کردیم.
آرورا مورالس به ما در پادکست Search Off the Record برای اپیزودی در مورد وب‌سایت‌های دارای درآمد پایدار پیوست، که همچنین یک مجموعه ویدیویی تریپی بود که او در سال 2021 فیلمبرداری کرد.

جن گرانیتو
و تیم او زمان زیادی را صرف صحبت با ناشران، روزنامه‌نگاران و دانشگاهیان درباره مسائل مهم پیرامون اکوسیستم خبری، کار با یکدیگر و افزایش شفافیت برای برآورده کردن بهتر نیازهای کاربران کردند.

تجارت الکترونیک نقش مهمی در آن داشت
آلن کنتزندگی او در سال 2021. او زمان زیادی را صرف خرید چیزهایی کرده است که به آنها نیازی ندارد و در مورد تجربیاتش می نویسد و سپس بیشتر آرزوی خرید کرده است. آیا می توانیم به او نسبت دهیم که 20 درصد اینترنت را سایت های خرید تشکیل می دهد؟ ممکن است هرگز ندانیم، با این حال، سایت‌های تجارت الکترونیک مطمئناً منابع بیشتری دارند که می‌تواند به آنها کمک کند تا به کاربرانشان خدمات بهتری ارائه دهند، در حالی که جستجو دوستانه نیز هستند.

دنیل ویزبرگ واقعاً از پیشرفت‌های کنسول جستجو هیجان‌زده بود (تعجب!). ما چندین قابلیت جدید به محصول اضافه کردیم، کیفیت داده ها را بهبود بخشیدیم و میزان داده هایی که به صورت خارجی به اشتراک می گذاریم را افزایش دادیم. گزارش Google News (داده‌های بیشتر!) را راه‌اندازی کردیم و آن را از طریق Search Analytics API به همراه داده‌های Discover در دسترس قرار دادیم. ما همچنین یک تجربه کاملاً جدید ساختیم که داده‌ها را از کنسول جستجو و Google Analytics با هدف آسان‌تر کردن درک عملکرد محتوا به یکدیگر متصل می‌کند.

در سال 2022 منتظر چه چیزی هستید؟

در مورد آرزوها برای سال 2022، پاسخ ها به اندازه سوال قبلی متنوع بود. جن به محتوایی مانند اخبار محلی فکر می‌کند که برای مخاطبان کم‌بازنمایی و حاشیه‌ای حیاتی است، زیرا طبق مطالعه‌ای توسط بنیاد نایت، اخبار محلی اغلب بیشتر از رسانه‌های خبری سراسری قابل اعتماد هستند.

دانیل می‌خواهد با ساده‌تر کردن اطلاعات کنسول جستجو و در دسترس‌تر کردن اطلاعات بیشتر، به سئو کمک کند. او معتقد است که می‌توانیم داده‌هایی را که به اشتراک می‌گذاریم نه تنها با ارائه بیشتر آن‌ها، بلکه با به اشتراک گذاشتن بهترین روش‌ها در مورد اشکال‌زدایی، نظارت، تجزیه و تحلیل و تجسم ترافیک جستجو قدرتمندتر کنیم.

آلن همچنان بر تجارت الکترونیک و ماموریت خود برای سازماندهی سایت های تجارت الکترونیک جهان و کمک به آنها در دسترس و مفیدتر تمرکز می کند. ما در این مدت برای او کارت های اعتباری بیشتری سفارش می دهیم تا رویاهایش محقق شود.

تیم روابط جستجو در یک جلسه ویدیویی

اما شاید مهم‌تر از همه، همه ما واقعاً دوست داریم برخی افراد را رو در رو در رویدادها ببینیم. حتی گری

به یاد ماندنی ترین لحظه شما در سال 2021 چه بود و در سال 2022 به چه چیزی امیدوار هستید؟ با استفاده از توییتر به ما بگویید
#2022 با GSC هشتگ.

ارسال شده توسط Gary Illyes