برانسون: دویل برانسون “پدرخوانده پوکر” در 89 سالگی درگذشت

ایجنت او گفت که دویل برانسون یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ جهان روز یکشنبه در سن 89 سالگی درگذشت. برانسون نه تنها یک بازیکن تأثیرگذار پوکر بود، بلکه دو بار قهرمان جهان در این بازی بود. نماینده او، برایان بالسباگ، بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرد و در آن از مرگ «پدرخوانده پوکر» خبر داد و از دوستان و خانواده داغدار او خواستار حفظ حریم خصوصی شد.

دویل برانسون همچنین با نام “دالی تگزاس” شناخته می شد و در 10 تورنمنت سری جهانی پوکر پیروز شد. تنها بازیکنی که از برانسون پیشی گرفته فیل هلموت است که در 16 تورنمنت قهرمان شد. برانسون همچنین در سال های 1976 و 1977 قهرمان جهان شد. او در سال 1988 به تالار مشاهیر پوکر راه یافت.

دویل برانسون همچنین کتابی به نام “Super System” در سال 1979 نوشت که در آن بینشی از استراتژی بازی پوکر ارائه داد. با این کتاب، او همچنین تأثیر قابل توجهی ایجاد کرد که به چندین بازیکن پوکر دیگر در بازی کمک کرد.

پس از انتشار خبر مرگ برانسون، برنده پنج دوره مسابقات پوکر سری جهانی، اسکاتی نگوین گفت که نمی‌توانست باور کند روزی برای برانسون و او به‌عنوان مردی فرا رسیده است که «همیشه در قلب‌های ما، مرد، بالا نگه داشته خواهد شد. ، اسطوره، افسانه و پدرخوانده بچه پوکر! آقای برانسون، شما پوکر را درست کردید عزیزم! ممنونم بابت چیزی که به همه ما میدی عزیزم! آقای دویل برانسون پدرخوانده پوکر را ریپ کنید.

بازیگر جیمز وود نیز در توییتر با ابراز تاسف از درگذشت برانسون، آن را “دلشکسته” خواند. وود همچنین از برانسون به عنوان “بزرگترین بازیکن پوکری که تا به حال زندگی کرده و تراشه های خود را به دست آورده است” یاد می کند.

سوالات متداول:

  1. دویل برانسون چند ساله بود؟
    89 سال
  2. چه زمانی دویل برانسون وارد تالار مشاهیر پوکر شد؟
    او در سال 1988 وارد تالار مشاهیر پوکر شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.