بایدن: جو بایدن به جمهوری خواهان درباره برداشتن سقف بدهی دولت هشدار داد و پیشنهاد آنها را “غیرقابل قبول” خواند

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به جمهوری خواهان کنگره درباره برداشتن سقف بدهی دولت هشدار داد و پیشنهاد آنها را “غیرقابل قبول” خواند. با این حال، او گفت که مایل است هزینه ها را همراه با تعدیل مالیات برای دستیابی به توافق کاهش دهد. بایدن پس از دیدار با رهبران گروه هفت (G7) و خروج از ژاپن، پیشنهادات حزب جمهوری خواه را “افراطی” توصیف کرد و هشدار داد که آنها نمی توانند حمایت کافی در کنگره کسب کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفت که نمی‌تواند به رهبران جهانی قول دهد که آمریکا در مذاکرات گروه ۷ شکست نخورد. وی همچنین افزود: “من نمی توانم تضمین کنم که آنها با انجام یک کار ظالمانه مجبور به نکول نخواهند شد.” او این سخنان را قبل از عزیمت به واشنگتن ایراد کرد که نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان کنگره و کاخ سفید همچنان در تضاد هستند. انتظار می رفت بایدن پس از برخاستن از هواپیمای ایر فورس وان با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا صحبت کند. هنوز مشخص نیست که آیا گفتگوی آنها باعث شکسته شدن لج جم خواهد شد یا خیر. او گفت: “حدس من این است که او می خواهد مستقیماً با من معامله کند تا مطمئن شود که همه ما در یک صفحه هستیم.”

جمهوری خواهان به دنبال کاهش هزینه ها در بودجه فدرال در ازای حمایت آنها برای افزایش سقف وام برای کشور بوده اند. اوایل روز یکشنبه، بایدن به اختلافات “مهم” بین کاخ سفید و جمهوری خواهان اشاره کرد. در حالی که او اصرار داشت که مایل به کاهش هزینه ها است، “درآمد مالیاتی از روی میز خارج نمی شود” به عنوان بخشی از توافق.

مک کارتی قبلاً گفته بود که بایدن قبلاً به او گفته بود که افزایش مالیات “خارج از میز” است. در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «او اکنون چیزی را به روی میز می‌آورد که همه می‌گویند از روی میز خارج شده است» و «به نظر می‌رسد که او بیشتر از اینکه بخواهد توافق کند می‌خواهد تقصیر کند». بایدن در جریان کنفرانس خبری خود گفت که بیشتر پیشنهادات جمهوری خواهان «غیرقابل قبول» است.

سوالات متداول:

  1. رئیس جمهور آمریکا کیست؟
    جو بایدن
  2. جو بایدن چند سال دارد؟
    80 سال

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.