بایدن از کارشناس اقتصادی و اقلیمی پیشکسوت دیز به عنوان مدیر شورای ملی اقتصاد نام می برد

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، روز پنجشنبه ، از متخصص باتجربه اقتصادی و اقلیمی ، برایان دیز ، به عنوان مدیر شورای اقتصاد ملی ، بعنوان سمت ارشد مشاوره کاخ سفید ، جهت کمک به اطلاع رسانی ، طراحی و هماهنگی م componentsلفه های اقتصادی برنامه سیاست های رئیس جمهور ، نام برد .

“برایان در بین کارمندان عمومی آزمایش شده و ماهر در کشور است – صدای معتبری که می توانم برای کمک به ما در پایان دادن به بحران اقتصادی مداوم ، ایجاد اقتصادی بهتر که با همه درگیر باشد و تهدید موجودیت تغییر آب و هوا راهی که باعث ایجاد مشاغل خوب درآمدزا در آمریکا می شود. ”

معاون سابق شورای اقتصاد ملی ، معاون دفتر مدیریت و بودجه و مشاور ارشد رئیس جمهور پیشین باراک اوباما ، دیز نقش اصلی را در نجات صنعت خودروی ایالات متحده و در مذاکره در مورد توافق برجسته پاریس در مورد آب و هوا بازی کرد. در دوران دولت اوباما و بایدن ، این انتقال گفت.

در نقش جدید خود ، دیز به رئیس جمهور منتخب بایدن و معاون رئیس جمهور منتخب كامالا هریس كمك خواهد كرد تا آمریكا را از ركود اقتصادی فعلی خارج كرده و ساختار بهتری را بسازد – ایجاد اقتصادی كه به هر فرد در سراسر آمریكا فرصت عادلانه و شانس برابر را بدهد. گفت جلو

به عنوان مدیر شورای اقتصاد ملی ، به بایدن در مورد سیاست اقتصادی داخلی و بین المللی مشاوره می دهد و دستور کار اقتصادی دولت بایدن-هریس را هماهنگ می کند.

مشاور ارشد سابق اوباما که هم در مهندسی نجات صنعت اتومبیل ایالات متحده و هم در مذاکره درباره توافقنامه برجسته آب و هوای پاریس نقش مهمی داشت ، دیز یک مشاور آزمایش شده با تجربه گسترده در زمینه تسریع رفاه اقتصادی ، توانمندسازی کارگران آمریکایی و استفاده از فرصت های اقتصادی ناشی از ایجاد اقتصاد انرژی پاک و مبارزه با بحران آب و هوا.

دیز نقش های کلیدی مختلفی را ایفا کرده است که به رهبران ملی کمک می کند تا از بزرگترین چالش های این نسل استفاده کنند. در زمان دولت اوباما-بایدن ، وی بعنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در سیاست های اقتصادی پس از بحران مالی 2008 ، به عنوان معاون مدیر شورای اقتصاد ملی ، و به عنوان معاون مدیر و سرپرست دفتر دفتر مدیریت و بودجه خدمت کرد.

در نقش خود به عنوان رئیس جهانی سرمایه گذاری پایدار در BlackRock ، Deese تلاش کرده است تا تمرکز بیشتری بر روی آب و هوا و ریسک پایداری در اوراق بهادار سرمایه گذاری و ایجاد استراتژی های سرمایه گذاری برای کمک به تسریع در انتقال کم کربن داشته باشد.

دیز لیسانس هنر خود را از کالج میدلبری و JD خود را از دانشکده حقوق ییل دریافت کرد.

در بیانیه ای ، استنی اچ هویر ، رهبر اکثریت مجلس ، گفت که “دیز یک گزینه عالی برای هدایت شورای اقتصاد ملی (NEC) است ، و انتخاب او باید به آمریکایی ها اطمینان دهد که تیم کاخ سفید بایدن متمرکز بر یک دستور کار اقتصادی است که کمک می کند همه مردم ما جلوتر هستند “.

“به عنوان عضو سابق NEC و معاون سابق و سرپرست دفتر دفتر مدیریت و بودجه در زمان اوباما ، دیز تجربه همکاری با کنگره را دارد تا اطمینان حاصل کند که قوه مقننه و مجریه می توانند برای ایجاد و گسترش فرصت ها برای مردم ما شریک شوند وی افزود: ”