باکس آفیس پری دریایی کوچولو: باکس آفیس پری دریایی کوچولو: فیلم ویل دیزنی بر «فیلم برادران سوپر ماریو»، «محافظان کهکشان جلد. 3′ در آخر هفته روز یادبود؟

انتظار می‌رود فیلم «پری دریایی کوچولو» دیزنی در آخر هفته روز یادبود، شروع مناسبی در گیشه آمریکای شمالی داشته باشد. بر اساس گزارش ها، این فیلم در 4300 سینما در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، «پری دریایی کوچک» در سه روز اول اکران ۱۰۰ میلیون دلار و تا تعطیلات دوشنبه – روز یادبود، بین ۱۲۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری خواهد کرد.

اگر مجموعه واقعی طبق برآوردها پیش برود، «پری دریایی کوچولو» می تواند چهارمین فیلمی باشد که از مرز 100 میلیون دلار در آخر هفته اکران پس از «فیلم برادران سوپر ماریو» (146 میلیون دلار)، «نگهبانان کهکشان جلد 3» (3) تبدیل می شود. 118 میلیون دلار) و «مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا» (106 میلیون دلار).

فیلم جدید به کارگردانی راب مارشال که بر اساس انیمیشن سال 1989 و داستان پریان هانس کریستین اندرسن به همین نام ساخته شده است، پری دریایی آریل را دنبال می کند که با یک جادوگر دریایی بی رحم به نام اورسولا معامله می کند که در آن آریل صدای خود را عوض می کند تا انسان شود. و پس از نجات شاهزاده اریک از یک کشتی غرق شده، دوباره با شاهزاده اریک متحد شوید.

هلی بیلی به عنوان دومین شاهزاده سیاه‌پوست دیزنی در تاریخ، نقش آریل را در فیلم جدید «پری دریایی کوچک» بازی می‌کند.

این خواننده 23 ساله آمریکایی برای نقش آریل انتخاب شد.

از بازیگران این فیلم می توان به جونا هاوئر کینگ در نقش اریک، ملیسا مک کارتی در نقش اورسولا و خاویر باردم در نقش شاه تریتون اشاره کرد. از میان صداپیشگان، دیوید دیگز نقش خرچنگ سباستین را بازی می کند، آکوافینا پرنده غواصی اسکاتل است و جیکوب ترمبلی ماهی فلوندر است. پری دریایی کوچک از جمعه در سینماها اکران می شود.

سوالات متداول

Q1. «پری دریایی کوچک» چه زمانی اکران می شود؟
A1. «پری دریایی کوچک» در آخر هفته روز یادبود اکران می شود.

Q2. روز یادبود 2023 چه زمانی است؟
A2. روز یادبود 2023 روز دوشنبه، 29 مه است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.