ای. جین کارول، زنی که حدود 30 سال پیش دونالد ترامپ را به تجاوز متهم کرد، کیست؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، با یک پرونده دیگر مواجه است. این بار او متهم به تجاوز جنسی به یک زن در حدود 30 سال پیش است.

ای. جین کارول در دادگاهی در دادگاه گفت: “من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم، او دروغ گفت و گفت این اتفاق نیفتاده است.” ایالات متحده او دروغ گفت و آبروی من را خراب کرد و من اینجا هستم تا تلاش کنم تا زندگی ام را پس بگیرم.

کارول به دنبال خسارت نامشخصی از ترامپ 76 ساله است که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 رهبری حوزه جمهوری خواهان را بر عهده دارد.

ای جین کارول کیست؟
ای. جین کارول، ۷۹ ساله، روزنامه‌نگار، نویسنده، و مقاله‌نویس مشاوره آمریکایی است.

او ستون “از ای. ژان را بپرس” برای مجله ال می نوشت، که طبق گزارش ها یکی از طولانی ترین ستون های مشاوره در نشریات آمریکایی است.

کارول همچنین کتابی با عنوان «برای چه چیزی به مردان نیاز داریم؟: یک پیشنهاد متواضعانه» نوشت که در آن ترامپ را متهم کرد که در اواسط دهه 1900 به او تجاوز جنسی کرده است.

ادعا
به گفته E. Jean Carroll، این حادثه حدود 30 سال پیش در یک فروشگاه لوکس رخ داد.

کارول به یاد آورد که در حال خروج از فروشگاه بود که ترامپ او را شناخت و دستش را بالا گرفت. او ایستاد.

او گفت: هی، شما آن خانم نصیحت هستید. کارول به یاد آورد. گفتم: هی، تو اون سرمایه دار املاک هستی.

کارول گفت که ترامپ در حالی که برای یک زن دیگر لباس زیر می‌خرید، با لحنی «جوش» شوخی کرد.

او گفت که ترامپ از او خواسته است که یک لباس زیر زنانه را امتحان کند و همین باعث شد که او به شوخی بگوید که باید آن را امتحان کند.

کارول گفت که ترامپ سپس او را به رختکن باز تشویق کرد، در را بست، او را به دیوار هل داد و جوراب شلواری اش را پایین کشید. او خفه شد و در حالی که او را عقب رانده بود، با اشک هایش مقابله کرد.

او گفت که انگشتان ترامپ “به داخل واژن من رفتند که بسیار دردناک بود، بسیار دردناک بود” و او همچنین “آلت تناسلی خود را وارد کرد.”

او گفت: “در حالی که امروز اینجا نشسته ام، هنوز هم می توانم آن را احساس کنم.” این باعث شد که دیگر نتوانم زندگی عاشقانه ای داشته باشم.”

آنچه ترامپ می گوید
در همین حال، دونالد ترامپ، کارول را “دختر کار” نامید که ادعای تجاوز جنسی را برای فروش کتابش جعل کرد.

او او را متهم کرد که این پرونده را به دلیل پول، موقعیت و دلایل سیاسی دنبال می‌کند و از هیئت منصفه نیویورکی که به شدت دموکرات است، می‌خواهد هر گونه خصومتی را که ممکن است نسبت به رئیس جمهور سابق جمهوری‌خواه و نیویورکی سابق دارند کنار بگذارند.

تاکوپینا به شش مرد و سه زن گفت: “شما می توانید از دونالد ترامپ متنفر باشید. اشکالی ندارد. اما یک زمان و یک مکان مخفی برای آن وجود دارد. به آن صندوق رای در انتخابات می گویند. اینجا در دادگاه قانون نیست.” پانل. “هیچ کس فراتر از قانون نیست، اما هیچ کس زیر بار آن نیست.”

با ورودی های آژانس