این مبارزه برای عزت کشور است: باجرنگ پونیا

با راهپیمایی کشاورزان از ایالت های مختلف به پایتخت ملی برای نشان دادن همبستگی با کشتی گیران معترض در پایتخت ملی، ستاره گراپلر و المپیکی باجرنگ پونیا روز یکشنبه گفت که مبارزه آنها مبارزه برای “شأن کشور” است.

پونیا در گفتگو با ANI در محل تظاهرات در نزدیکی نماد جانتار مانتار گفت: “تا زمانی که به عدالت نرسیم اعتراض خواهیم کرد. این مبارزه برای احترام و عزت دختران و مادران کشورمان و همچنین برای عزت است. کشور.”

پونیا گفت: “ما از افرادی که به اینجا آمده اند تا حمایت خود را اعلام کنند سپاسگزاریم. به کسانی که به اینجا آمده اند تا با ما ابراز همبستگی کنند، می گویم لطفا صلح را تضمین کنید.”

دارنده مدال برنز المپیک همچنین از اداره نیروی انتظامی خواست کسانی را که از محل بازدید می کنند برای ایستادن در کنار کشتی گیران معترض دچار مشکل و آزار نکنند.

او گفت: “ما از کل کشور حمایت می کنیم. مردم ماهاراشترا، راجستان و ایندور به اینجا می آیند تا در کنار ما باشند.”

برخی از کشتی گیران برتر هند از جمله وینش فوگات، باجرانگ پونیا و ساکشی مالیک علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) و نماینده BJP، بریج بوشان شاران سینگ، به اتهام آزار جنسی اعتراض کرده و خواستار دستگیری او شده اند. سینگ، نماینده شش بار پارلمان این اتهامات را رد کرده است.

پلیس دهلی در 28 آوریل به دنبال اعلامیه دادگاه عالی دو FIR تشکیل داد. در همین حال، تدابیر شدید امنیتی در محل اعتراض کشتی گیران در نزدیکی جانتر منتار قبل از راهپیمایی کشاورزان مستقر شد.

پیش از این، Samyukt Kisan Morcha اعلام کرده بود که در حمایت از کشتی گیران تظاهرات سراسری از جمله در دهلی برگزار خواهد کرد.

بر اساس بیانیه SKM در روز شنبه، چندین رهبر این سازمان از پنجاب، هاریانا، دهلی و اوتار پرادش روز یکشنبه از محل تظاهرات در Jantar Mantar بازدید خواهند کرد و از کشتی گیران معترض حمایت خواهند کرد.

جوجیندر سینگ رهبر کشاورز در مرز تکری در مورد اتهامات آزار جنسی علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) و نماینده BJP، بریج بوشان شاران سینگ، گفت: “آنها در قدرت هستند و ایستادن در برابر یک کشتی بسیار دشوار است. فردی که برای مدت طولانی از قدرت و موقعیت خود سوء استفاده می کند، اما ما با آن مبارزه خواهیم کرد.

SKM اعتراض یک ساله کشاورزان را در مرزهای پایتخت ملی علیه قوانین مزرعه که اکنون لغو شده است، رهبری کرده بود.