ایجاد یک کانال YouTube برای مشاغل کوچک خود

دهلی نو: طبق گزارش FICCI-EY 2018 ، 500 میلیون کاربر اینترنت تا سال 2020 ویدئوی آنلاین را مصرف می کنند. با بازی ویدئوهایی که در دروغ های روزمره نقش اساسی دارند ، سیستم عامل ها برای استقبال از این رسانه هجوم آورده اند. از فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب ، مصرف ویدئو سر به فلک کشیده است.

در میان چندین سیستم عامل موجود ، YouTube نقش اساسی در انتشار محتوای ویدیویی داشته است. طبق ComScore ، هر ماه YouTube به 265 میلیون کاربر فعال ماهانه در هند می رسد. مردم برای استفاده از ویدیوهای گسترده به YouTube مراجعه می کنند. از نحوه فروش و بررسی محصولات گرفته تا آموزش آرایش و درایوهای تست وسیله نقلیه در میان دیگران. و ، این فقط یک پدیده مترو نیست – افراد در سراسر گروه های SEC ، در همه زبان ها به YouTube مراجعه می کنند.

با توجه به رشد ویدیوی آنلاین و مقیاس YouTube ، تعداد بیشتری از مشاغل و کاربران از این رسانه استفاده کرده اند. هر مشاغلی که به دنبال درگیر شدن با مخاطبان و ایجاد نتایج تجاری است ، باید YouTube را به ترکیب کلی بازاریابی خود اضافه کند. این شامل شرکتهای اقتصادی جدید ، شرکتهای نوپا و حتی مارکهای فرعی از شرکتهای سنتی است که معتقدند مشتریانشان تا حد زیادی بصورت آنلاین زندگی می کنند.


چرا:


در هسته اصلی خود ، یوتیوب می گوید که به تبلیغ کنندگان و مارک های تجاری کمک می کند تا با استفاده از قدرت داده ها و بینش های Google ، مشتریان با ارزش تری پیدا کنند ، توجه این مخاطبان را جلب و تبدیل کنند و تأثیر آنها را بر روی تجارت آنها اندازه گیری کنند. با این حال ، مهم است که درک کنیم هزینه مربوط به دسترسی به یک میلیون کاربر در YouTube برای یک سیستم عامل دیگر مانند Instagram بیشتر است. فیلم ها در YouTube ماهیتاً حرفه ای تر هستند و فقط محتوای تولید شده توسط کاربر نیستند.

برای آگهی دهنده ای که می خواهد از YouTube استفاده کند ، پاسخ دادن به سه س guال می تواند به عنوان راهنمای ایجاد یک کمپین موفق شناخته شود – نحوه استفاده از داده ها و ابزارهای Google در:

customers مشتریان با ارزش تر و بیشتری پیدا می کنید؟

YouTube مجموعه مخاطبان پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا از سیگنال هایی مانند داده های جستجوی Google ، جستجوی نقشه ها و بارگیری برنامه ها برای پیش بینی افرادی که به احتمال زیاد با نام تجاری آنها تعامل دارند و نتایج تجاری را ارائه می دهند استفاده کنند. کمپین هایی که از سیگنال های مبتنی بر قصد استفاده می کنند نسبت به زمانی که در همان کمپین ها از هدف گذاری جمعیتی استفاده می کنند ، افزایش آگاهی از برند ، افزایش ملاحظه و قصد خرید بیشتر بوده است.

● نتایج قابل اندازه گیری

توانایی YouTube در ایجاد رشد برای مشاغل یک برند با انعطاف پذیری برای اندازه گیری بیشترین اهمیت برای آنها همراه است.

● می توان برای نتایج آنلاین بهینه سازی کرد ، Google ابزارهایی مانند Google Ads ، Google Marketing Platform و Google و YouTube Analytics را ارائه می دهد.

● برای نتایج آفلاین ، YouTube مارک های تجاری را قادر می سازد راه حل فروش آفلاین شخص ثالث مانند MMT و تجزیه و تحلیل صفحه همسان Nielsen را برای تأیید تأثیر YouTube بر اهداف فروش متصل کنند.

رسانه بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها نیز بسیار سودآور است. با این حال ، هزینه ایجاد محتوا در YouTube دوباره از سایر سیستم عامل ها بیشتر است ، به این دلیل که بیشتر محتوای ایجاد شده عموماً دارای ابعاد بزرگ و کوتاه نیستند که در سیستم عامل های دیگر یافت می شوند. به طور متناسب ، هزینه استخدام اینفلوئنسر در YouTube برای مشاغل بالاتر می رود.

YouTube همچنین برای مشاغلی مناسب است که می خواهند ویدیوهای مربوط به How-To یا راهنماها را پخش کنند و فقط در طبیعت نمایش داده نمی شوند. به عنوان مثال ، یک شرکت فناوری ممکن است ایجاد یک ویدیوی شرکتی در YouTube و نه در اینستاگرام را مناسب تر ببیند.

چگونه کانال YouTube خود را راه اندازی می کنید؟

اتصال کسب و کار شما به YouTube در عرض چند دقیقه انجام می شود. اگر حساب Google ندارید:

to به youtube.com بروید

‘روی “ورود به سیستم” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید

‘”ایجاد حساب” را انتخاب کنید

the قسمت های مورد نیاز برای ایجاد حساب Google خود را پر کنید

● پس از ایجاد حساب Google خود

way به صفحه اصلی YouTube راه پیدا کنید

from از گزینه های کشویی روی “کانال من” در سمت راست کلیک کنید

on روی “استفاده از مشاغل یا نام دیگر” در پاپ آپ ظاهر شده کلیک کنید

a نامی برای کانال خود و دسته ای انتخاب کنید که به بهترین وجه تجارت شما را توصیف کند

○ و در آنجا کانال شما ایجاد شده است

برای ایجاد کانالی که می تواند چندین مدیر یا مالک داشته باشد ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.


برای ایجاد کانالی که نام دیگری دارد اما همچنان از حساب Google شما مدیریت می شود می توانید از یک حساب Brand استفاده کنید. درباره حساب های تجاری بیشتر بیاموزید.

on از طریق رایانه یا با استفاده از سایت تلفن همراه وارد YouTube شوید.

to به لیست کانال خود بروید.

● ایجاد یک کانال جدید یا استفاده از یک نام تجاری موجود را انتخاب کنید:

by با کلیک بر روی ایجاد یک کانال جدید کانال جدیدی ایجاد کنید.

a یک کانال YouTube برای یک حساب Brand ایجاد کنید که از قبل با انتخاب حساب Brand از لیست ، آن را مدیریت می کنید. اگر این حساب Brand از قبل کانال داشته باشد ، نمی توانید کانال جدیدی ایجاد کنید – اگر حساب Brand را از لیست انتخاب کنید ، فقط به آن کانال هدایت می شوید.

to جزئیات را پر کنید تا کانال جدید خود را نامگذاری کرده و حساب خود را تأیید کنید. سپس ، انجام شد را کلیک کنید. این یک حساب تجاری جدید ایجاد می کند.

1. شخصی سازی با توجه به نام تجاری / شرکت شما

مارک کانال شما مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که کانال شما را از بقیه جدا می کند و پیام های اصلی و استراتژی محتوا را به شما اطلاع می دهد.

ایده خوبی است که مارک تجاری خود را ایجاد کنید:

● واضح و نماینده باشید تا افرادی که کانال شما را پیدا می کنند بلافاصله بفهمند که فیلم های شما چیست.

● تا حد امکان ساده است. به آرم ها یا مارک های تجاری مورد علاقه خود فکر کنید – آنها به احتمال زیاد یک تصویر منفرد هستند که دارای یادآوری نام تجاری است.

● چیزی که به آن افتخار می کنید. بخاطر بسپارید – مارک کانال شما به عنوان افزونه شما تبدیل خواهد شد ، به خصوص اگر در کانال خود ستاره باشید.

نکات:

channel به کانال خود مانند ویترین فروشگاه فکر کنید – برای نشان دادن سبک خود ، جلوه درست به آن بدهید

● سازگاری کلید اصلی در همه مکان هایی است که مارک تجاری شما ظاهر می شود!

● مطمئن شوید که مارک تجاری شما به دستورالعمل های انجمن YouTube پایبند است.

2. تعامل با مخاطبان خود

سازندگان YouTube همیشه به دنبال تقویت ارتباط خود با مخاطبان خود هستند و پلت فرم برگه Community را به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت شما و تکمیل برنامه بارگذاری ایجاد کرده است. تعدادی نکته:

از تب Community می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

audience با یک نظرسنجی از مخاطبان خود بخواهید در ویدیوی بعدی خود شرکت کنند

by با به اشتراک گذاری GIF بهترین لحظه را از یک ویدیوی اخیراً بارگذاری شده تحریک کنید

videos فیلم های مورد علاقه یوتیوب ، کالاها ، بلیط های تور و موارد دیگر را تبلیغ کنید

نکات:

audience به مخاطبان خود در مورد این ویژگی جدید اطلاع دهید! می توانید برای آنها توضیح دهید که در خبرمایه اشتراک های خود ، تصاویر ، نظرسنجی ها ، GIF و غیره را مشاهده می کنند

● سعی کنید به تب Community خود در توضیحات ویدئو و با کارت های پایان پیوند دهید تا پیدا کردن آن برای مخاطبان شما آسان باشد

برخی از ایده ها برای آزمایش:

videos فیلم های بارگذاری شده در کانال ثانویه خود را تبلیغ کنید

channels کانال های YouTube واجد شرایط را نشان کنید ، و به بینندگان راهی جدید برای کشف سایر سازندگان می دهد

● از وفادارترین هواداران خود تشکر کنید و یا حتی برخی از مشارکت های ویژه آنها را صدا بزنید

3. اجازه تبلیغات و آیا می تواند یک کانال درآمد باشد؟

سازندگان در YouTube می توانند جزئیات مربوط به نحوه کسب درآمد را در سیستم عامل و روش هایی که می توانند برای فیلم های خود درآمد کسب کنند ، دریافت کنند. آنها می توانند به عمق درآمد YouTube بپردازند – مزایا ، روش های به حداکثر رساندن جریان درآمد ، نحوه ارائه تبلیغات و یادگیری نحوه اندازه گیری عملکرد درآمد.

سالهاست که سازندگان از راه های دیگر فقط از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند. YouTube اکنون ابزارهایی مانند Super Chat و عضویت در کانال را ارائه می دهد تا گزینه های درآمدزایی آنها متنوع شود. این امر باعث می شود که آنها بتوانند تجارت YouTube خود را آسان کنند و یا در کانال خود باعث ایجاد تعامل شوند. نکاتی برای استفاده از گزینه های درآمدزایی فراتر از تبلیغات و تشویق به مشارکت مخاطبان آنها وجود دارد.

4. برنامه شریک YouTube.

برنامه YouTube Partner (YPP) به سازندگان امکان دسترسی بیشتر به منابع و ویژگی های YouTube را می دهد از جمله:

● دسترسی به تیم های پشتیبانی سازندگان که به شما در یافتن راه حل برای مشکلات خاص کمک می کنند

● دسترسی به ابزار تطبیق حق نسخه برداری که به شما کمک می کند بارگذاری مجدد کامل فیلم های اصلی خود را در سایر کانال های YouTube پیدا کنید. پس از شناسایی یک مسابقه ، می توانید آن را در YouTube Studio مرور کرده و انتخاب کنید که می خواهید چه اقدامی انجام دهید

● دسترسی به ویژگی های کسب درآمد که به شما امکان می دهد از طریق YouTube درآمد کسب کنید

برای عضویت در YPP حداقل شرایط لازم وجود دارد و این شامل موارد زیر است:

all تمام سیاست های برنامه YouTube Partner را دنبال کنید

در کشور یا منطقه ای زندگی کنید که برنامه YouTube Partner در آن موجود است

in بیش از 4000 ساعت تماشای عمومی در 12 ماه گذشته داشته باشید

● بیش از 1000 مشترک داشته باشید

● یک حساب AdSense پیوندی داشته باشید