ایالات متحده توصیه های قرنطینه Covid را از 14 روز به “آسان تر” 10 کاهش می دهد

واشنگتن: مقامات بهداشتی ایالات متحده روز چهارشنبه برای افراد در معرض Covid-19 یک دوره قرنطینه کوتاه تر را توصیه می کنند ، در صورتی که آزمایش نکرده اند و علائمی ندارند از 14 به 10 روز.

هنری والک ، دانشمند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، گفت: این در صورتی که فرد در معرض آزمایش منفی دریافت کند ، این فقط می تواند به هفت روز کاهش یابد.

وی گفت: “کاهش طول قرنطینه ممکن است انجام این اقدام حیاتی در بهداشت عمومی را برای افراد آسانتر کند و از مشکلات اقتصادی مربوط به دوره طولانی تر بکاهد ، خصوصاً اگر در این مدت نمی توانند کار کنند.”

وی افزود: “ما معتقدیم كه اگر بتوانیم كمی بار را كاهش دهیم ، قبول اینكه هزینه آن كمی است ، ممكن است در مجموع از انطباق بیشتری برخوردار شویم.”

ایالات متحده روزانه بیش از 150،000 مورد جدید را می بیند و پس از سفرهای گسترده در تعطیلات شکرگذاری ، برای ایجاد یک ویروس کرونا ویروس بزرگ آماده می شود.

راهنمای جدید ، که در وب سایت CDC ارسال می شود و به ایالت ها و سایر حوزه های قضایی محلی منتقل می شود ، بر اساس آخرین تحقیقات مربوط به عفونت و نحوه پیشرفت بیماری است.

والك تأكید كرد: این بدون خطر نیست و افرادی كه قرنطینه را زودتر از موعد قطع می كنند باید به مدت 14 روز به بررسی علائم ادامه دهند.

کاهش محکومیت قرنطینه از 14 به 10 روز با توجه به محاسبات CDC “خطر باقیمانده” دارد که فرد در اوایل ترک می تواند بین 1-12 درصد به شخص دیگری منتقل کند.

برای قرنطینه هفت روزه با آزمایش منفی ، خطر باقیمانده انتقال به جلو 5-10 درصد است.

علاوه بر این ، CDC همچنین با توجه به سفرهای شکرگذاری و پیش بینی موارد بیشتر در دوره تعطیلات کریسمس ، راهنمای آزمایش را اعلام کرد.

سیندی فریدمن ، اپیدمیولوژیست CDC تأکید کرد که مطمئن ترین گزینه به تعویق انداختن همه برنامه ها است.

اما اگر افراد تصمیم به مسافرت بگیرند ، آژانس به آنها توصیه می كند كه یك تا سه روز قبل از سفر خود آزمایش ویروسی انجام دهند و در طی سه تا پنج روز پس از سفر آزمایش كنند.

این کار باید با کاهش فعالیتهای غیر ضروری به مدت هفت روز کامل از سفر همراه باشد ، حتی اگر تست منفی باشد.

وی گفت: “آزمایش همه خطرات را از بین نمی برد ، اما هنگامی که همراه با کاهش فعالیت های غیر ضروری ، غربالگری علائم ، سایر اقدامات احتیاطی مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی باشد ، می تواند سفر را ایمن تر کند.”