اکانت اسپاتیفای: فرآیند حذف اکانت اسپاتیفای: راهنمای گام به گام

Spotify پایگاه کاربری قوی دارد زیرا شنوندگان موسیقی عاشق کتابخانه وسیع آهنگ و موسیقی غول پخش موسیقی هستند. با این حال، گاهی اوقات کاربران به دلیل اوج آزمایش رایگان Spotify یا دلایل دیگر، تمایل دارند از Spotify به پلتفرم های دیگر سوئیچ کنند.

حذف اکانت اسپاتیفای آسان نیست و قبل از لغو اکانت اصلی باید Spotify Premium را لغو کنید.

هنگامی که Spotify Premium را حذف کردید، به طور رسمی مجاز به حذف حساب Spotify خواهید بود.

ابتدا به کادر پشتیبانی بروید و «close my account» را تایپ کنید. به گزینه ارائه شده توسط ربات بروید.

سپس باید روی پیوند بسته شدن حساب ارسال شده توسط ربات کلیک کنید. شما باید به دلیل لغو خود پاسخ دهید. باید تأیید کنید که به ایمیل موجود در فایل دسترسی دارید.

باید “من متوجه شدم” را انتخاب کنید و درخواست بستن حساب از طریق ایمیل ارسال می شود. پس از دریافت ایمیل از Spotify، باید روی پیوند مربوط به “Close my account” کلیک کنید. پیوند Spotify برای 24 سال معتبر باقی می ماند. ساعت ها. اگر تا آن زمان فرآیند را کامل نکنید، باید از ابتدا شروع کنید.

با این حال، حتی اگر روی پیوند کلیک کرده و حساب خود را حذف کنید، یک مهلت هفت روزه برای فعال سازی مجدد حساب دریافت خواهید کرد.

در اوایل ماه مه، Spotify شروع به ارائه ویژگی هوش مصنوعی خود به نام “DJ” برای مشتریان ممتاز در بریتانیا و ایرلند کرده بود.

این ویژگی برای اولین بار در ماه فوریه در اختیار مشترکین پریمیوم در ایالات متحده و کانادا قرار گرفت. این ویژگی هنوز در مرحله بتا است و از فناوری OpenAI پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت خاطرنشان کرد که پس از راه‌اندازی ویژگی DJ، Gen Z و هزاره‌ها بیشترین لذت را بردند و 87 درصد از کاربران دی‌جی را تشکیل می‌دهند، به‌علاوه، Spotify دریافت که افرادی که از دی‌جی هوش مصنوعی در یک روز خاص استفاده می‌کنند، 25 درصد در هر روز هزینه می‌کنند. درصد از زمان گوش دادن آنها با این ویژگی.

سوالات متداول

Q1. آیا اکانت اسپاتیفای قابل حذف است؟
A1. بله، اکانت اسپاتیفای قابل حذف است.

Q2. آیا Spotify Premium قابل لغو است؟
A2. بله، Spotify Premium قابل لغو است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.