اولین ODI بین آفریقای جنوبی ، انگلیس پس از موارد مثبت Covid رها شد

CAPE TOWN: SuperSport ، میزبان مسابقه گزارش داد ، یک روز بین المللی یک روزه بین آفریقای جنوبی و انگلیس در پارل پس از مثبت شدن آزمایش دو کارگر هتل در محیط زیست ایمن تیم ها ، برای ویروس کرونا کنار گذاشته شد.

SuperSport گزارش داد که شروع بازی در حالی به تأخیر افتاد که مسئولان منتظر نتایج دور جدید آزمایش از اردوگاه انگلیس بودند ، قبل از اینکه تصمیم به لغو کامل بازی گرفته شود.

باقیمانده سریال برای مسابقات در نیو لندز دوشنبه و چهارشنبه برنامه ریزی شده است.

این چهارمین حادثه مربوط به COVID-19 در تور شش بازی توپ سفید است که دو مورد از آن در اردوی آفریقای جنوبی قبل از شروع مسابقات رخ داده است. این دومین محیط زیست ایمن است.

این تور درآمد بسیار لازم برای کریکت آفریقای جنوبی را فراهم می کند ، که قبلاً مجبور شده بود تور هند را کوتاه کند و به دلیل ویروس کرونا در سفر به سریلانکا و غرب هند از دست داد.

آفریقای جنوبی و انگلیس این هفته یک سری مسابقه Twenty20 International سه مسابقه را به اتمام رساندند که با نتیجه 3 بر 0 توسط بازدید کنندگان به پیروزی رسید و قرار بود سه ODI دیگر بازی کند.

اولین مورد قرار بود از روز جمعه آغاز شود اما پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش یک بازیکن آفریقای جنوبی در یک محیط بیولوژیکی امن ، همان هتلی که دو تیم در آن مشترک هستند ، به تعویق افتاد ، اگرچه آنها جدا از هم نگهداری می شوند.

این به معنای دور تازه ای از آزمایشات بود که جمعه شب انجام شد ، در حالی که آفریقای جنوبی دارای یک لایحه سالم بود.