اولین اجلاس مجازی گوگل برای کارشناسان محصولات

بیش از هر زمان دیگر ، کاربران برای انجام کارهای خود ، آموزش فرزندان خود و برقراری ارتباط با عزیزان به محصولات Google اعتماد می کنند. Google Product Experts (PE) ما در حمایت از این کاربران در انجمن های انجمن مانند انجمن راهنمای مدیر وب در بسیاری از زبانها نقشی اساسی دارند.

اکنون چندین سال است که ما پیشرفته ترین PE خود را از سراسر جهان به یک اجلاس دو ساله و 3 روزه PE دعوت کرده ایم. این رویدادها فرصتی را فراهم می کند تا نه تنها آخرین به روزرسانی محصولات را با PE ها به اشتراک بگذارید ، بلکه از کمک های خستگی ناپذیر آنها برای کمک به کاربران ما قدردانی کرده و آنها را جشن بگیرید. در حالی که دنیا در ماه مارس در حال قفل شدن بود ، ما به سرعت تصمیم گرفتیم که نمی خواهیم این جشن سالانه را از دست بدهیم. بنابراین تیم اجلاس تمرکز خود را تغییر داده و برنامه ریزی یک رویداد مجازی را آغاز کردند که PES @ Home نامیده می شود.

از طریق بستر رویداد مجازی با مضمون خانه ، PE ها در بیش از 120 جلسه در “دفتر” شرکت کردند ، فرصتی برای تعامل با یکدیگر و گوگلرها در “آشپزخانه” یافتند ، در “پشت بام” سرگرم شدند و در مورد جادو یا میکسولوژی بیشتر بدانند ، و – امیدوارم – با احساس دوباره و دوباره برق آمدن بیرون بیایید. علاوه بر تعداد زیادی گفتگوهای عمومی ، PE Webmaster قادر به شرکت و پرسیدن سالاتی در طی هشت جلسه برک ویژه محصول با مدیران و مهندسان جستجوی محصولات بود ، که شامل موضوعاتی مانند تجربه صفحه ، Web Stories ، خزیدن ، جستجوی تصویر و خرید رایگان بود. لیست ها

ما واقعاً مأیوس و سپاسگزاریم که چطور Webmaster PE در چنین برهه ای عجیب به رشد جامعه ، ارتباط و تعامل خود ادامه می دهد. به عنوان شاهدی بر روحیه مفید در جامعه وب مستر ، ما از ارائه “جایزه نقره ای نقره ای” برای کسی که احساس شوخ طبعی را نشان می دهد و جنبه مثبت هر موقعیت را به یکی از مجامع وب مستر خود تأکید می کند ، هیجان زده شدیم.

به نام همه افراد بی شماری که در این بخشها س productالات مربوط به محصولاتشان را می پرسند ، ما می خواهیم از متخصصان محصولات وب مستر صبور ، آگاه ، مفید و دوستانه که به درخشش وب در هنگام حضور در وب کمک می کنند ، تشکر کنیم. جستجو کردن.

اگر می خواهید در مورد اجلاس بیشتر بخوانید ، این خلاصه را از نظر Webmaster PE بررسی کنید.