اورفی جاوید: اورفی جاوید به سازمان دهنده یک رویداد انتقاد می کند. ببین چی شد

Urfi Javed با نام مستعار Uorfi Javed به اخبار بازگشته است اما به دلیلی متفاوت. این بار، او به یک سازمان دهنده رویداد که در آخرین لحظه دعوت او را لغو کرد، انتقاد کرده است. به گزارش رسانه ها، این بازیگر همچنین تصویری از دعوت نامه مراسم اهدای جوایز برتر جهانی را که اخیرا برگزار شده است، به اشتراک گذاشته است.

به نظر می رسد برگزارکننده به اورفی نیز گفته است که دعوت او لغو شده است زیرا نام او در لیست مهمانان بازیگر مدهوری دیکسیت نبود.

در این پست، اورفی تمام جزئیات را به اشتراک گذاشت و به دنبال توضیح آنچه اتفاق افتاد بود. این بازیگر همچنین یک اسکرین شات از Maduri Dixit را از حساب اینستاگرام یک پاپاراتزو آپلود کرد.

عرفی جاوید یکشنبه (7 مه) شب در اینستاگرام پستی منتشر کرد و گفت: “واقعیت جالب در مورد این رویداد – آنها با تیم من تماس گرفتند و من را دعوت کردند، من دعوت را پذیرفتم، برنامه هایم را لغو کردم، لباسم را مرتب کردم، آخرین لحظه آنها به من گفتند. که من دیگر دعوت نیستم. وقتی از تیم علت را جویا شدیم که گفتند من در لیست مهمانان مدهوری نیستم (چه دلیل عجیبی). اما اینکه به کسی بگویم که بعد از دعوتش آخرین لحظه نیاید. چند توپ بکارید یا از من قرض بگیرید!

اورفی همچنین از کنگانا رانات بازیگر بالیوود حمایت کرد و گفت که او آرام آرام می فهمد که چرا بازیگر ملکه همیشه اینگونه واکنش نشان می دهد. او افزود وقتی همه “برای مدت طولانی در مقابل هم قرار می گیرند، شما سخت پیش می روی”. اورفی ملکه خود را صدا زد و گفت که با رانوت همدردی می کند.

اورفی جاوید با آزمایش‌های مد منحصر به فرد خود، تیتر خبرها شده است. او همچنین هرگز از بیان نظرات خود ابایی ندارد. اورفی جاوید در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند Kasautii Zindagii Kay 2، Bepannah، Yeh Rishta Kya Kehlata Hai و دیگران بازی کرده است.

سوالات متداول

Q1: Uorfi Javed کیست؟
اورفی جاوید، بازیگر تلویزیون هندی و شخصیت اینترنتی، به خاطر حس مد منحصر به فردش شناخته شده است.

Q2: اورفی جاوید چه زمانی متولد شد؟
اورفی در 15 اکتبر 1997 به دنیا آمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.