اوان گلدبرگ از Oracle NetSuite می‌گوید: اوراکل به‌صورت «روش» در هند گسترش خواهد یافت.

لاس وگاس: ایوان گلدبرگ، بنیانگذار و EVP، Oracle NetSuite گفت: شرکت های کوچکتر فرصتی باورنکردنی برای استفاده از فناوری های پیشرفته مانند روباتیک در انبار و کارخانه بیش از هر زمان دیگری خواهند داشت.

آنها به اتوماسیون زودتر در چرخه عمر شرکت نگاه خواهند کرد. همانطور که مشتری سفارش می دهد، شما می خواهید سفارش کار را ایجاد کنید و می خواهید سفارش بلافاصله فرآیندهای کارخانه را شروع کند. چنین اتوماسیون سرتاسری برای شرکت‌های کوچک مانند قبل و نه فقط برای خودروسازان بزرگ در دسترس خواهد بود. ما از این بابت هیجان‌زده هستیم و با برخی از مشتریان خود کار می‌کنیم که این فناوری‌های جدید تولید و انبار را در حال پیشرفت هستند. متخصصان صنعت در لاس وگاس

NetSuite یک سیستم یکپارچه ارائه می دهد که شامل برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، مدیریت موجودی، منابع انسانی، اتوماسیون خدمات حرفه ای و تجارت همه کاناله است که توسط بیش از 32000 مشتری در 217 کشور استفاده می شود.

گلدبرگ اظهار داشت که در حالی که اتوماسیون در حال افزایش است، به معنای جایگزینی افراد نیست. اتوماسیون نام بازی است. اما این نشان می دهد که کارکنان چگونه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند. برخی از جنبه‌ها مانند لمس انسان و قضاوت انسان را نمی‌توان خودکار کرد و این فرصتی است برای همه که ارزش بیشتری در تجارت و شغل خود داشته باشند.

گلدبرگ در مورد تجارت در هند و اینکه چگونه بومی سازی برای NetSuite ERP پیچیده بوده است، گفت که رسیدگی به مسائل نظارتی و رعایت قوانین مالیاتی در هر جغرافیایی مهم است. ما به طور روشمند در حال گام برداشتن هستیم و مطمئن می شویم که تا زمانی که NetSuite آماده نشده باشد، آن را نمی فروشیم. ما با شرکت های خدماتی در هند شروع کردیم و بعداً به شرکت های محصولی که پیچیدگی های بیشتری دارند گسترش خواهیم داد. این همان کاری است که ما در برزیل نیز انجام داده ایم.»

او در مورد چگونگی امضای شراکت های کلیدی در هند پیشتر، گفت که آنها در تلاش هستند تا به طور گسترده تری وارد بازار شوند. ما باید بسیار مراقب کارهای شرکت باشیم. شرکت های کوچکتر پیچیده تر می شوند. نسل بعدی شرکت‌هایی هستند که شروع به فکر کردن می‌کنند که انگار رهبران شرکت‌های ترکیبی هستند و محصول و خدماتی خواهند داشت. در حالی که NetSuite برای آن موقعیت خوبی دارد، دیدگاه نظارتی و محلی سازی آن را کمی پیچیده تر می کند.

در توضیح بیشتر، گلدبرگ گفت که آنها در چند سال آینده سرمایه گذاری بزرگی انجام خواهند داد. ما به یافتن شرکای جدیدی که می توانند به ما کمک کنند ادامه خواهیم داد. هر بازاری پیچیدگی های خود را دارد و باید دید چه مدل فروش می تواند کارساز باشد. همچنین پیچیدگی در نحوه دستیابی به شرکت مناسب وجود دارد، زیرا این یک بازار بسیار پویا و اقتصادی با هزاران تجارت در هر اندازه است. حاشیه ها در حال حاضر به معنای خودکارسازی بهتر است. «این دنیای افزایش هزینه‌ها است که در آن حاشیه سود کمتر است و نمی‌خواهید لزوماً همه هزینه‌ها را به مشتریان منتقل کنید. تهیه لوازم با بهترین هزینه ممکن و تحویل به موقع بسیار مهم است. و در مراحل اولیه وجود شرکت ها اتفاق می افتد. همچنین روایت اقتصاد جهانی وجود دارد که در آن شرکت‌هایی که اکنون شروع به کار کرده‌اند، خیلی زودتر از همیشه در سطح جهانی فکر می‌کنند.»

گلدبرگ در توضیح این موضوع در زمینه همه‌گیری، گفت که شرکت‌ها شروع به آماده‌سازی خود برای زمان‌های آینده کرده‌اند. این شامل آن‌ها می‌شد که برای برنامه‌ریزی بهتر زنجیره تامین خود به دنبال جغرافیاهای جدید باشند. آنها متوجه شدند که به این نوع انعطاف پذیری در زنجیره تامین نیاز دارند. شرکت های کوچکتر در گذشته این کار را انجام نمی دادند. ما شاهد بودیم که شرکت‌ها در این زمان از قابلیت‌های پیچیده‌تر زنجیره تامین ما استفاده کردند.»

سال گذشته، در SuiteWorld 2021، کنفرانس نیاز به عملکرد کارآمدتر زنجیره تامین را با توجه به تحولاتی که در پی داشت، مورد توجه قرار داد. لورا ماریدی، مدیر اصلی خرده‌فروشی در NetSuite، اظهار داشت: «ما می‌دانیم که باید بتوانید هرچه سریع‌تر به تغییرات در محیط کسب‌وکارتان واکنش نشان دهید.» او گفت: “بنابراین، ما یک مخزن برنامه ریزی اختصاصی ایجاد کردیم تا برنامه ریزی سبک و سریع انجام شود.”

گلدبرگ با تکرار چنین پویایی در محیط کنونی نیز گفت که همه چیز در کل زنجیره ارزش، از سفارش کالا تا تحویل محصولات مشتری، پیچیده تر و دشوارتر شده است. ما می خواهیم که همه چیز دوباره قابل پیش بینی باشد، مثلاً در سال 2019. در حال حاضر، همه چیز بسیار بی ثبات به نظر می رسد. اگر بخواهم بین Just-in-Time یا Just-in-Case یکی را انتخاب کنم، در حال حاضر با Just-in-Case می روم.

(سلب مسئولیت- خبرنگار در سفری تحت حمایت اوراکل به لاس وگاس است)

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.