انتشار Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan Ott: Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan از سلمان خان قرار است فردا بر روی پلتفرم های OTT منتشر شود.

اکران عید سال 2023 سلمان خان، “Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan” قرار است پس از پایان سفر خود در گیشه، روی پلتفرم های OTT منتشر شود. بر اساس گزارش ها، این فیلم کمی بیش از 100 کرور درآمد داشته است و جدیدترین فیلم در ردیف استارترهای سلمان خان است که نتوانسته تاثیرگذار باشد.

در باکس آفیس داخلی، «Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan» حدود 101.26 کرور خالص درآمد داشت. این فیلم در بازار نظام/آندرا در هند خوب عمل کرد و در باکس آفیس خارج از کشور، فیلم بیش از 6 میلیون دلار (52.75 کرور) به دست آورد. در خلیج فارس، حوالی عید، این فیلم 2.50 میلیون دلار به دست آورد که پس از پاتان، پس از همه گیری، بهترین رکورد ثبت شده است.

طبق برخی گزارش ها، اکران جهانی Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan قرار است در 26 می برگزار شود. این فیلم همچنین قرار است این جمعه در زی 5 اکران شود.

مجموع فروش جهانی این فیلم 175 کرور است که کمتر از رانبیر کاپور و شرادا کاپور، بازیگر اصلی «تو جوتی ماین مککار» است که 195 کرور امتیاز کسب کرده است. «کیسی کا بای کیسی کی جان» به کارگردانی فرهاد سامجی با بازی سلمان، پوجا هگده، ونکاتش، بومیکا چاولا، راگاو جویال، جاسی گیل، سیذارت نیگام، شهنااز گیل، تانیکلا بهارانی و جاگاپاتی بابو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم بازسازی فیلم تامیل «ویرام» محصول 2014 است و داستان مشابهی از برادر بزرگ یک خانواده را دنبال می کند که از ازدواج امتناع می ورزد زیرا معتقد است ممکن است در خانواده مشترکش ناهماهنگی ایجاد کند. برادران او، که قبلاً شرکای خود را پیدا کرده اند، گرد هم می آیند تا بهترین گزینه را برای او پیدا کنند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.