انتخابات DDC: از زمان لغو ماده 370 ، باند گوپکار منزجر ، رد و افشا می شود: MoS Anurag Thakur

وزیر امور مالی و امور شرکت ها
آنوراگ تاکور، که رهبری مبارزات BJP برای نظرسنجی های DDC را بر عهده داشت ، در مصاحبه ای با پرنا کتیار گفت که این حزب از پیروزی در انتخابات بسیار مطمئن است زیرا مردم آینده ای امن می خواهند. گزیده های ویرایش شده:

اتحاد گوپکار ادعا کرده است که رهبران آن مورد هدف قرار گرفته و به دستور BJP مجاز به رقابت نیستند.

از زمان لغو ماده 370 و 35A ، باند Gupkar ناامید شده است. آنها J&K را املاک شخصی خود دانستند و آن دوران به پایان رسیده است. فضای ترس و وحشت که توسط PDP و NC پرورش داده شده بود به پایان رسیده است. Gupkar Gang ناپسند ، مردود و آشکار می شود.

مردم با بیرون آمدن تعداد بیشتری برای رأی دادن به آنها پاسخی مناسب داده اند. نه فضای ترس وجود دارد و نه تقلب. سیاست تفرقه انداز توسط Gupkar Gang ، که دست در دست جدایی طلبان است ، در حال پایان است.

هرگز به دموکراسی مشارکتی یا رفاه عمومی اعتقاد نداشته است. تنها چیزی که برای آنها مهم است ثروت شخصی و راههای غارت مردم است. آنها ناامید شده اند.

هنگام مبارزات انتخاباتی ، گفتید که BJP به سیاست رای گیری و نه گلوله اعتقاد دارد. چگونه اطمینان حاصل خواهید کرد؟

BJP برای تسریع توسعه در J&K یک برنامه کاملاً واضح و مشخص دارد. تمام ابتکارات ما در جهت تقویت تجارت ، حمل و نقل و گردشگری در این منطقه بوده است. تعداد زیادی از پروژه های زیربنایی ، آموزشی و بهداشتی از طریق بسته توسعه نخست وزیران در حال انجام است. ما قصد داریم J&K را به یک محرک اصلی در چشم انداز نیروگاه Atma Nirbhar تبدیل کنیم. ما اشتغال و کارآفرینی خواهیم آورد ، سرمایه گذاری و نوآوری خواهیم داشت و محصولات کشاورزان و صنعتگران را به دنیا خواهیم برد.

فکر می کنید عملکرد BJP در خارج از جامو چگونه عمل می کند؟

نتایج در سراسر J&K به نفع BJP تعیین کننده و توسعه گرا خواهد بود. ما صف های طولانی را حتی در مناطق دور افتاده منطقه با وجود سرمای شدید دیده ایم. فضای ترس با عطر و طعم دموکراسی جایگزین شده است. سهم آرا Our ما بسیاری را متعجب خواهد کرد.