انتخابات کارناتاکا: نمایش جاده ای 26 کیلومتری نخست وزیر مودی در بنگالور در میان هیاهو آغاز می شود.

نخست‌وزیر نارندرا مودی، نمایش جاده‌ای 26 کیلومتری خود را در شهر صبح روز شنبه آغاز کرد و برای BJP، پیش از انتخابات مجلس در 10 می در کارناتاکا، مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد. به گفته منابع حزب، نمایش جاده ای از Someshwar Bhavan RBI Ground در Bengaluru جنوبی تا Malleshwaram’s Sankey Tank قرار است در حدود سه ساعت و نیم پوشش داده شود.

آنها گفتند که نمایش جاده ای امروز مودی از بخش هایی از جنوب و مرکز بنگالور عبور می کند و حدود دوازده بخش مجمع را لمس می کند.

نخست وزیر را نماینده جنوبی بنگلور، تجاسوی سوریا و نماینده مرکزی بنگالورو، پی سی موهان، همراهی می کردند.

منابع رسمی گفتند، تمهیدات گسترده ای در امتداد این مسیر انجام شده است، مانند برپایی موانع، تا اطمینان حاصل شود که نمایش جاده به آرامی ادامه می یابد، زیرا انتظار می رود ده ها هزار نفر در کنار جاده جمع شوند.

تمام مسافت با رنگ‌های زعفرانی پوشانده شده است زیرا پرچم‌های BJP در دو طرف جاده دیده می‌شود و هزاران کارگر و هوادار حزب نیز شال و کلاه زعفرانی به سر دارند.

توصیه شدهداستان برای شما


تیم‌های فرهنگی نیز در امتداد این منطقه مستقر هستند که مودی با یک وسیله نقلیه طراحی شده ویژه در نمایشگاه جاده شرکت خواهد کرد. نمایش جاده ای بسیار کوتاه تر، در حدود 10 کیلومتری بین مجسمه Kempegowda در Thippasandra تا Trinity دایره، یکشنبه برگزار می شود. با در نظر گرفتن آزمون ورودی ملی واجد شرایط بودن (NEET)، BJP در روز جمعه نمایشگاه جاده ای دو روزه مودی در بنگالورو را با برنامه ریزی رویداد گسترده امروز و کوتاهتر در 7 می تغییر داد.

نمایش جاده ای که پیش از این قرار بود به مدت هشت ساعت در روز شنبه برگزار شود، به دو بخش در روز شنبه و یکشنبه تقسیم شد تا از ایجاد مزاحمت برای عموم جلوگیری شود.