اعتراض کشاورزان: دهلی: مرز سینگو ، NH 44 با ورود اعتراض کشاورزان به روز دوازدهم برای تردد بسته است

دهلی نو: همزمان با آغاز آشفتگی کشاورزان در مرزهای بوراری ، سینگو و تیکری ، روز دوشنبه پلیس راهنمایی و رانندگی دهلی مشاوره ای برای مسافران صادر کرد زیرا مرزهای متعدد بین دهلی و ایالت های همسایه برای ترافیک بسته است.

پلیس راهنمایی و رانندگی دهلی امروز با صدور هشدار ترافیکی ، بزرگراه ملی (NH) 44 را از هر دو طرف در منطقه پایتخت ملی بست.

از مسافران خواسته شده است مسیرهای متناوب را از طریق مرزهای لامپور ، صفی آباد ، سبولی طی کنند و از جاده بیرونی حلقه ، جاده GTK و NH-44 خودداری کنند.

“مرزهای Singhu ، Auchandi ، Piao Maniyari ، Mangesh بسته است. NH-44 از هر دو طرف بسته است. از طریق مرزهای Lampur ، Safiabad ، Saboli از مسیرهای جایگزین استفاده کنید. ترافیک از جاده Mukarba و GTK منحرف شده است. از جاده کمربندی بیرونی ، جاده GTK خودداری کنید. ، NH-44 “، پلیس راهنمایی و رانندگی دهلی در توئیتی نوشت.

مرز چیلا در جاده پیوندی نویدا به دلیل اعتراض کشاورزان برای تردد از نویدا به دهلی بسته است و به مردم توصیه می شود برای آمدن به پایتخت ملی از جاده پیوندی نویدا خودداری کنند.

مرز Gazipur ، جایی که اعتراض کشاورزان به روز 10 وارد شد ، در NH-24 برای حرکت ترافیک از غازی آباد به دهلی بسته است.

“هشدار ترافیک: مرز Gazipur در NH-24 به دلیل اعتراضات کشاورزان از قاضی آباد به دهلی برای تردد مسدود است. به مردم توصیه می شود برای آمدن به دهلی از NH-24 خودداری کنند و از Apsara / Bhopra / DND برای آمدن به دهلی استفاده کنند.” گفت پلیس راهنمایی و رانندگی دهلی.

علاوه بر این ، مرزهای Tikri و Jharoda برای هرگونه تردد در جاده ها بسته است. در همین حال ، مرز Badusarai فقط برای وسایل نقلیه موتوری سبک مانند اتومبیل و دو چرخ و مرز Jhatikara فقط برای تردد دو چرخ باز است.

مناطق مرزی هاریانا که مجاز به باز ماندن هستند عبارتند از: Dhansa ، Daurala ، Kapashera ، Rajokri NH 8 ، Bijwasan / Bajghera ، Palam Vihar و Dundahera.

هزاران کشاورز در دهلی و اطراف آن تجمع کرده اند و اعتراض خود را علیه سه قانون مزرعه که در جلسه پارلمان مونسان در ماه سپتامبر تصویب شده است ، ابراز داشتند.

کشاورزان نسبت به قانون تجارت و تجارت تولیدکنندگان (ترویج و تسهیل) ، 2020 ، توافق نامه کشاورزان (توانمند سازی و حمایت) در مورد تضمین قیمت و خدمات خدمات مزرعه ، 2020 و قانون کالاهای اساسی (اصلاحیه) ، 2020 اعتراض دارند.