استعداد زیادی که در فروشگاه وجود دارد ، IPL آماده گسترش است: رئیس NCA ، Rahul Dravid

دهلی نو: راهول دراوید ، کاپیتان پیشین هند به شدت معتقد است که لیگ برتر هند (IPL) از نظر تعداد تیم ها “آماده گسترش است” بدون اینکه کیفیت و کمیت استعدادهای موجود در کشور را به خطر بیندازد. صحبت هایی وجود دارد که در IP21 2021 به جای 8 تیم ، 9 تیم حضور خواهد داشت و تا سال 2023 به 10 تیم افزایش می یابد ، این همیشه برنامه بلند مدت BCCI بوده است.

نظرات دراوید ، که اکنون مدیر آکادمی ملی کریکت (NCA) است ، توسط منوج باداله ، مالک راجستان راجل ، که احساس می کرد یک IPL 9 تیمی در سال 2021 “به طور قطع امکان پذیر است” تکرار شد.

“اگر از منظر استعداد نگاه کنید ، احساس می کنم IPL از نظر استعداد آماده گسترش است. بسیاری از بازیکنان با استعداد هستند که فرصتی برای بازی پیدا نمی کنند.”

Dravid گفت که اگر تیم های بیشتری وجود داشته باشد ، می توان همه بازیکنان با استعداد را در آن جا جا داد و افت کیفیتی نخواهد داشت.

دراوید هنگام راه اندازی مجازی کتاب Badale “A New Innings” که با همکاری سایمون هیوز کریکت پیشین انگلیس تألیف شده است ، گفت: “بنابراین من معتقدم که ما آماده هستیم زیرا بسیاری از نام ها و چهره های جدید از نظر استعداد وجود دارد.”

بدیل ، به عنوان یکی از سهامداران IPL ، از ایده گسترش استقبال کرد و همچنین در مورد جنبه های مختلفی که باید در آنها ارائه شود صحبت کرد.

“BCCI نیاز به تصمیم گیری دارد و آنها فراخوانی می کنند که روش دقیق چیست.

باداله ، شهروند انگلیس ، هندی تبار ، گفت: “ساختن یک لیگ 9 تیمی در سال 2021 قطعاً امکان پذیر است اما در نتیجه ، شما باید بازی های بعد از ظهر بیشتری داشته باشید و کیفیت مسابقات را حفظ کنید.”

دراوید ، از طرف خود ، توضیح داد که چرا سرخپوستان بمبئی با داشتن پنج عنوان بی سابقه IPL در 13 دوره ، چنین تیم پرباری بوده اند.

Dravid گفت: “آنها (MI) یک هسته قوی با کیفیت بالا دارند. هسته آنها با بازیکنان کلاس جهانی T20 ساخته شده و آن را با استعدادهای هیجان انگیز جوان متعادل می کنند. آنها یک ساختار پیشگویی بسیار قوی دارند.”

وی گفت: به دلیل IPL است که شخصی مانند Rahul Tewatia از Haryana توانسته مهارت های خود را به مخاطبان جهانی نشان دهد.

“اوایل ، شما فقط به انجمن ایالتی خود وابسته بودید تا شما را برای جایزه Ranji انتخاب کند. اکنون ، از کشوری مانند Haryana که تعداد زیادی چرخنده با کیفیت مانند Yuzvendra Chahal ، Amit Mishra و Jayant Yadav تولید می کند ، توتیا فرصت محدودی داشت.

دراوید گفت: “بنابراین دیگر محدود به انجمن های ایالتی نیست.”

وی در مورد احساس شگفت انگیز بازی کریکت بین المللی بدون بازی واقعی که IPL فراهم می کند ، صحبت کرد.

“به عنوان مربی ، می توانیم در سفر به بازیکنان جوان کمک کنیم ، اما آنچه که به آنها کمک می کند تجربه است. به یک Devdutt Padikkal نگاه کنید که در کنار Virat Kohli در حال نبرد است یا می تواند از AB de Villiers بیاموزد.”

جنبه دیگری که IPL در آن به بازیکنان جوان کمک کرده است ، در دسترس بودن داده های ارزشمند برای بهبود بازی آنها است.

وی گفت: “به شخصی مثل T Natarajan نگاه کنید. به دلیل کیفیت داده ها بود که او توانست برگردد و روی yorker خود کار کند و همین مهارت اکنون او را وارد تیم هند کرده است.”

طبق گفته Dravid ، دهه گذشته (2011-2020) بهترین کشور هند از نظر کریکت توپ سفید بوده است و IPL با عنوان مناسب خود “استعداد ملاقات می کند” کمک کرده است.

“این بهترین دهه عملکرد هند در کریکت توپ سفید بوده است. ما یک جام جهانی (2011) ، جام قهرمانی (2013) را برنده شدیم و به نیمه نهایی و فینال مسابقات جهانی T20 رسیدیم. بازیکنان جوان با مشاهده و گوش دادن به متخصصان چیزهای زیادی را آموخته اند تلویزیون. ”