ارز دیجیتال ترتل کوین (TRTL) چیست؟

1. ترانسمیتر را روشن کنید و جوی استیک تراتل را به بالاترین موقعیت خود برسانید. بعد از تماس با مسئول برج ، دست راست کاپیتان ” لیئول آباته ” روی تراتل ( دسته گاز ) قرار گرفته و به سمت جلو فشار می دهد … مسئولان برج مراقبت وقتی سخنان کاپیتان را شنیدند ، متعجب شده و به گمان این که حتمآ اشتباهی رخ داده است ، از خلبان می پرسند .. ما درست شنیده ایم که شما قصد دارید به جای نایروبی به استرالیا بروید .. ! البته در پرواز شماره ۹۶۱ علاوه بر مسافران بومی ، کنسول سفارت امریکا در بمبئی به همراه همسر هندی اش در ردیف جلو نشسته بودند .. در بخش اکونومیک هواپیما تعدادی تاجر آفریقایی به همراه یک خبرنگار و عکاس جنگی هم حضور داشتند .. بعد از هماهنگی با برج مراقبت ، هواپیما اجازه خزش می گیرد .. دقایقی بعد پرواز شماره ۹۶۱ با یک صدو هفتاد و پنج مسافر ، فرودگاه آدیس آبابا رو ترک خواهد کرد . دقایقی بعد از پرواز و درست در لحظاتی که مهمانداران خود را برای پذیرایی از مسافران آماده می کردند ، با اشاره یکی از جوانان ، هر سه نفر سریع از جای خود برخواسته و با عجله به سمت کابین خلبان دویدند .. مهمانداری که در جلوی هواپیما بود ، در یک لحظه غافلگیر شد .. !

به دلیل ارتفاع بالا و روشن بودن موتور سمت چپ هواپیما ، کشش لازم برای رانش وجود داشت .. به عبارتی جریاد باد و قدرت موتور وضعیت حرکت را متعادل کرده بود .. بعد از طی مسافتی با یک موتور خاموش ، هواپیما کم کم ارتفاع اش کم می شد .. و خلبان سعی می کرد از تمام شرایط موجود هواپیما رو متعدل نگه دارد .. او می دانست این وضعیت زیاد دوامی نخواهد داشت .. و هر ان ممکنه موتور دیگر هواپیما هم خاموش بشه .. کاپیتان می دانست فرودگاهی تقریبآ مجهز در سر راهش در جزیره کوموروس وجود دارد .. اما آیا هواپیما ربا ها اجازه فرود را به او خواهند داد .. یا خیر ! صدای جیغ و فریاد مسافران شنیده می شود .. هواپیما از حالت طبیعی خارج شده است با به هم خوردن تعادل هواپیما که با تکان های بسیار شدیدی توآم بود .. کاپیتان خونسرد ما هم بالاخره جوش اورده و در حالی که سعی داشت کنترل هواپیما رو به عهده بگیره .. با عصبانیت در حالی که صدایش بلند بود خطاب به جوونک می گه .. از این لحظه دیگه به حرف های شما گوش نخواهم کرد .. شما می خواهید همه رو نابود کنید .. و بلافاصله سعی می کنه اسب وحشی مهار گسیخته رو با هر ترفندی است ، رام اش کنه .. او بدون توجه به واکنش آدم ربا ها با تمام وجود یوک رو در دستان خود گرفته .. و ان را کنترل می کنه .. کاپیتان هم چنان عصبانی است .. و از خدای خود می خواهد کمک اش کنه تا از پس هواپیماربا ها بر بیاید .. او در همین حالت برای نشان دادن وضعیت اضطراری هواپیما ، با دست به پنل بالای سرش اشاره کرده و می گوید …

در مورد تاثيرش كه خوب معلومه نمياد كه يهو 5 اسب اضاف كنه منم همچين حرفي نزدم . این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند و در زمان ۴٫۴ ثانیه سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسانند. کات آف موتور بر روی عدد 8 هزار و 500 دور بر دقیقه قرار دارد هر چند دندهها در دور 8 هزار و 300 دور تعویض میشوند.ECU مورد استفاده در این موتور از برند KMS انتخاب شده است که همچون یک مدیر موتور را مدیریت میکند. ببینید سوخت مون تقریبآ تمام شده است .. و داریم به عدد صفر می رسیم .. شما همین رو می خواستید .. ! با ثابت شدن چراغها دستگاه کالیبره شده است و به راحتی میتوان پروازی متعادل را شروع کرد. به علت گشتاور مناسب موتور در برابر توان به نسبت پایین کاپرا دارای توانایی های آفرود قابل قبولی است.از معایب کاپرا می توان به دیسک و صفحه ضعیف خودرو اشاره کرد که با تعویض آن با نمونه های ژاپنی میتوان کیفیت سواری بسیار بهتری را تجربه کرد.مصرف سوخت کاپرا نسبت به وزن آن و نوع کاربری پیکاپ یا وانت قابل قبول است و بین 12 تا 14 کیلومتر در شهر با ترافیک معمول و رایج است.

صفحه اصلی قیمت قطعات پراید … با قیمت استثنایی به فروش می رسد ، زیر قیمت بازار ، فوری فوری فروشی ، … در حالی که بین کاپیتان هواپیما و دو جوان هواپیما ربا بحث مرگ و مردن در میان بود .. بار دیگر صدای آژیر خطر در کابین طنین می اندازد .. خلبان با فشردن دگمه اخطار ، صدا را موقتآ قطع می کنه و به آقایون می گه .. سوخت یکی از موتور ها به پایان رسید .. و موتور سمت راست هواپیما در حال خاموش شدن است .. و در همین لحظه موتور خاموش شد .. ! یکی از جوون ها به محض بلند شدن کمک خلبان ، در جای او نشسته و خطاب به کاپیتان می گوید .. یاالله بزن بریم استرالیا .. ! خلبان می گه حق ان هاست تا از سرنوشت خود مطلع باشند .. اما جوانک با قلدری خاصی مانع از این کار کاپیتان هواپیما می شود .. ! و دیگری با همون شیشه مشروب به سمت کمک خلبان هجوم برد و محکم به سرش کوبید ..!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دریچه تراتل لطفا از سایت ما دیدن کنید.