اخبار انتخابات کارناتاکا به صورت زنده: نخست وزیر مودی امروز نمایشگاه جاده ای 10 کیلومتری را در بنگالورو برگزار می کند.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

Assam CM در معبد Manjunatha Swamy دعا می کند

هیمانتا بیسوا سارما، وزیر ارشد آسام، که در کارناتاکای محصور در نظرسنجی فعالیت می‌کند، روز شنبه با دارماستالا دارمادهیکاری ویرندرا هگاده، یک متخصص آموزشی ملاقات کرد و در معبد مانجوناتا سوامی نماز خواند.

کنگره به دنبال اقدام اتحادیه اروپا علیه نخست‌وزیر به دلیل اظهارات وی “کننگ از تروریسم محافظت کرد” است

کنگره روز شنبه نامه ای به کمیسیون انتخابات نوشت و خواستار اقدام علیه نخست وزیر نارندرا مودی به دلیل اظهارات وی “کنگره از تروریسم برای بانک رای محافظت کرد” و گفت که او از “لکشمان رخا” عبور کرده است. حزب اپوزیسیون با اعتراض شدید به اتهامات مودی در تجمع روز جمعه در بالاری، او را متهم کرد که ادعاهای “بدخواهانه و نادرست” برای تخریب جو کارناتاکای محدود به نظرسنجی می کند.

گهلوت می گوید که اتحادیه اروپا باید نخست وزیر مودی را از کمپین انتخاباتی در کارناتاکا منع کند

آشوک گهلوت، وزیر ارشد راجستان، روز شنبه از کمیسیون انتخابات خواست تا نارندرا مودی، نخست وزیر را از کمپین انتخاباتی در کارناتاکای محصور در نظرسنجی منع کند. او در یک کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که مودی به دنبال رأی بر اساس مذهب در ایالت جنوبی است. گهلوت همچنین به دلیل تهدید ادعایی یکی از نامزدهای حزب در نظرسنجی های کارناتاکا برای محو کردن رئیس کنگره، مالیکارجون خارگ و خانواده اش، از BJP انتقاد کرد.

نمایش جاده ای نخست وزیر در بنگالورو امروز؛ توصیه ترافیک را بررسی کنید

نخست وزیر مودی امروز نمایشگاه جاده ای 10 کیلومتری را در بنگالورو برگزار می کند

نخست وزیر مودی امروز یک نمایش جاده ای عظیم در بنگالورو برگزار می کند که از چندین حوزه انتخابیه مجلس می گذرد. بخش اول این نمایش جاده‌ای در روز شنبه برگزار شد و اکنون مرحله دوم در روز یکشنبه به عنوان بخشی از کمپین حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) برای انتخابات مجلس کارناتاکا در 10 می 2023 برگزار می‌شود.