اتحادیه های کارگری انتظار دارند که 25 کارگر کارگر در اعتصاب سراسری علیه قوانین مزرعه و کار شرکت کنند

10 اتحادیه صنفی مرکزی روز سه شنبه اعلام کردند که انتظار دارند 25 کارگر کرور در بخشهای مختلف در اعتصاب عمومی سراسری فراخوانده شده توسط اتحادیه ها در 26 نوامبر ، خواستار پس گرفتن اصلاحات کشاورزی و اصلاحات کار توسط دولت ، که آنها آنها را ضد کشاورز می نامند ، شوند. و ضد کارگر

اعضای سازمان های صنفی مرکزی متشکل از INTUC ، AITUC ، HMS ، CITU ، AIUTUC ، TUCC ، SEWA ، AICCTU ، LPF ، UTUC و فدراسیون ها و انجمن های مستقل انتظار می رود در اعتصاب شرکت کنند.

اتحادیه های کارگری خواستار توقف خصوصی سازی بنگاه های اقتصادی بخش دولتی از جمله بخش مالی و توقف شرکت های تولیدی و خدماتی دولتی مانند راه آهن ، کارخانجات ساخت و ساز و بندرها در میان سایر شرکت ها شده اند.

علاوه بر این ، آنها به دنبال انتقال نقدی ماهانه 7500 روپیه برای همه خانواده های پرداخت کننده مالیات غیر درآمد ، 10 کیلوگرم سهمیه رایگان در هر نفر در ماه ، گسترش طرح تضمین اشتغال روستایی قانون تضمین اشتغال ملی روستایی ماهاتما گاندی برای ارائه 200 روز ‘هستند. کار در یک سال در مناطق روستایی با افزایش دستمزد و گسترش ضمانت اشتغال به مناطق شهری.

اتحادیه های صنفی مرکزی در بیانیه مشترک روز سه شنبه هنگام بررسی آماده سازی برای عمومی گفتند: “فدراسیون ها و انجمن های مستقل بخشی در کارمندان دولت مرکزی و ایالتی و در بنگاه های اقتصادی دولتی در اکثر نقاط اعلامیه اعتصاب را انجام داده اند.” ضربه.

در این بیانیه آمده است: “به طور مشابه واحدهای صنعتی در بخش خصوصی ، بزرگ و كوچك ، نیز اطلاعیه هایی را در این زمینه در بیشتر مناطق كشور ارسال كرده اند” ، و افزود كه كارگران این طرح ، كارگران خانگی ، كارگران ساختمانی ، كارگران beedi ، تاجران ، فروشندگان ، کارگران کشاورزی ، خود اشتغالی در مناطق روستایی و شهری هند تصمیم گرفته اند که به اعتصاب بپیوندند.

براساس این بیانیه ، رانندگان خودرو و تاکسی روزهای پنجشنبه در بسیاری از ایالت ها از جاده ها جلوگیری خواهند کرد. آنها در بیانیه ای گفتند: “فدراسیون های كارمندان راه آهن و دفاع تصمیم گرفته اند كه بسیج گسترده ای را در روز ابراز كنند تا با این اقدام اعتصابی و خواسته های اتحادیه ها همبستگی خود را اعلام كنند.”