آیفون 16: مدل‌های آیفون 16 پرو ممکن است صفحه نمایش عظیمی داشته باشند، ویژگی‌ها اشاره شده است

پیش از عرضه سری آیفون 15 اپل در سپتامبر امسال، یکی از تحلیلگران معتبر صفحه نمایش، راس یانگ، ویژگی های کلیدی سری آیفون 16 را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش یانگ، اپل قصد دارد اندازه صفحه نمایش آیفون های خود را در سال 2024 تغییر دهد. این گزارش حاکی از آن است که مدل‌های آیفون 16 پرو نمایشگرهای بزرگ‌تری خواهند داشت و آیفون 16 پرو و ​​مکس به ترتیب دارای صفحه نمایش OLED 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود. این موضوع با تمایل اپل به استفاده از نمایشگرهای OLED در محصولاتش مطابقت دارد. با این حال، این اطلاعات باید به عنوان کمی نمک در نظر گرفته شود تا زمانی که یک کلمه رسمی از کوپرتینو منتشر شود.

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در حال حاضر دارای صفحه نمایشی هستند که به ترتیب 6.1 و 6.7 اینچ هستند. طبق گزارش‌ها، اپل قصد تغییر اندازه صفحه نمایش آیفون 15 خود را ندارد که قرار است امسال عرضه شود.

طبق گزارش‌ها، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از چیپست Bionic A16 اپل بهره می‌برند، در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های پرو دارای تراشه جدید A17 باشند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که همه مدل‌ها با پورت USB Type-C جایگزین پورت لایتنینگ اختصاصی این شرکت شوند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ویژگی Dynamic Island اپل که پیش از این محدود به سری آیفون 14 پرو بود، در تمامی مدل ها وجود خواهد داشت. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، آیفون 15 قطعا یک ارتقاء شایسته خواهد بود.

سوالات متداول

  1. دفتر مرکزی اپل کجاست؟
    دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا است.
  2. آخرین سری آیفون اپل چیست؟
    سری آیفون 14 اپل که در سپتامبر سال گذشته عرضه شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.