آیفون 15 پرو مکس: آیفون 15 پرو مکس باریک‌ترین حاشیه‌های تاریخ را خواهد داشت، فروشنده آن را «سوپر پرچم‌دار» می‌نامد.

پرچمدار فعلی اپل – سری آیفون 14 – امسال با سری آیفون 15 ارتقا پیدا می کند. احتمالاً مانند هر رویداد بزرگ معرفی آیفون، در سپتامبر امسال رونمایی خواهد شد. سری آیفون 14 در رویداد Far Out در 7 سپتامبر 2023 عرضه شد، در حالی که سری پرچمدار سابق با نام سری آیفون 13 در 14 سپتامبر 2021 عرضه شد.

طبق شایعات و گزارش ها، انتظار می رود سری آیفون 15 پیشرفت قابل توجهی نسبت به سری آیفون 14 فعلی داشته باشد. Ice Universe، یکی از کارشناسان مشهور، تصویری از یک محافظ ظاهری صفحه نمایش برای iPhone 15 Pro Max و تصویر مربوطه از ظاهر دستگاه را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند نازک‌ترین حاشیه‌هایی را داشته باشد که تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده شده است.

آیفون 14 پرو مکس دارای حاشیه‌های باریکی است که تجربه تماشای ممتازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس آینده، این را با حاشیه‌های نازک‌تر از ضخامت 2.17 میلی‌متری نسل قبلی خود به سطح بالاتری برساند. همچنین شایعه شده است که از اندازه قاب 1.81 میلی متری شیائومی 13 که در حال حاضر باریک ترین در بازار است، پیشی می گیرد.

آیس یونیورس، منبع آگاه مشهور، آیفون 15 پرو مکس را به دلیل حاشیه‌های باریک‌تر، «سوپر پرچم‌دار» نامیده است. علاوه بر این، یکی دیگر از اطلاعاتی که می‌گوید، ShrimpApple Pro، اطلاعاتی را فاش کرده است که نشان می‌دهد حاشیه‌های آیفون 15 پرو مکس مانند اپل واچ منحنی خواهد بود و ظاهری متمایز به آن می‌دهد.

شایعات حاکی از آن است که آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو آینده ممکن است دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند که به طور بالقوه می تواند عملکرد بهتری نسبت به دوربین های برتر گوشی های اندرویدی فعلی داشته باشد. علاوه بر این، حدس و گمان هایی وجود دارد که مدل های Pro ممکن است دارای لنز پریسکوپ نیز باشند.

همچنین شایعه شده است که این دستگاه ها دارای قاب تیتانیومی هستند که می تواند آنها را نسبت به مدل های قبلی بادوام تر کند. جالب اینجاست که دستگاه‌های آینده ممکن است عرض و بلندی کمتری داشته باشند، اما 5 درصد ضخیم‌تر باشند، که می‌تواند منجر به ماژول دوربین کمتر بیرون زده شود. و برای آن، ممکن است کمی صبر کنیم.

سوالات متداول

  1. سری پرچمداران فعلی اپل چیست؟
    پرچمدار فعلی اپل شامل آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس است.
  2. سری آیفون 15 چه زمانی عرضه می شود؟
    در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای انتشار وجود ندارد، اما قرار است اولین بار در سپتامبر امسال آغاز شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.