آکاش آمبانی: آکاش آمبانی 200 میلیون تومان رانندگی می کند. ماشین مک لارن 4.65 کروری در خیابان های بمبئی

آکاش آمبانی، پسر بزرگ موکش آمبانی و نیتا آمبانی، به خاطر سبک زندگی ولخرجی و سلیقه تجملاتی اش شناخته شده است. سبک زندگی آکاش از داشتن برخی از لوکس ترین خودروها گرفته تا بیانیه های مد جسورانه، بازتابی از میراث مجلل خانواده اش است. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به برخی از دارایی‌های اسراف‌آمیز آکاش آمبانی بیندازیم.

آکاش آمبانی به عشقش به خودروهای مدل بالا شهرت دارد و صاحب برخی از گران قیمت ترین خودروهای جهان است. اخیراً او در حال رانندگی با خودروی مک لارن رنگ زرد خود دیده شد که قیمتی بین روپیه دارد. 3.30 کرور و 4.85 کرور، طبق ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط صفحه طرفداران. این خودرو دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی به شکل پرتره، یک سقف سخت جمع شونده و یک دسته ابزار دیجیتال منحصر به فرد است.

آکاش آمبانی نیز در حال رانندگی با لامبورگینی اوروس آبی رنگ خود دیده شده است که قیمت آن بین 200 میلیون تومان است. 3.5 کرور و روپیه. 4.2 کرور این خودروها نه تنها لوکس بلکه خودروهایی با کارایی بالا هستند که می توانند در عرض چند ثانیه به سرعت های باورنکردنی برسند.

آکاش آمبانی جدا از عشقش به ماشین، عاشق هدایای مجلل نیز هست. او به خواهر و برادرش، ایشا آمبانی و آنانت آمبانی، تعدادی از گران قیمت ترین و منحصر به فرد ترین هدایا را هدیه داده است. پس از مراسم نامزدی سنتی آنانت آمبانی، آکاش یک سنجاق سینه پلنگ سفارشی ساخته شده در طلای سفید 18 عیار به او هدیه داد. این سنجاق دارای 51 یاقوت کبود، 2 زمرد و 604 الماس تراش نخورده بود و قیمت آن در حدود روپیه برآورد شده است. 1.3 کرور این فقط یک نمونه از نوع هدایای ولخرجی است که آکاش دوست دارد بدهد.

سوالات متداول

س: آکاش آمبانی کیست؟
آکاش آمبانی پسر بزرگ موکش آمبانی و نیتا آمبانی و رئیس Reliance Jio است.

س: آکاش آمبانی با چه کسی ازدواج کرده است؟
همسر آکاش آمبانی شلوکا مهتا است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.