آژانس های مسافرتی از سرخپوستان مشتاق رفتن به انگلستان برای دریافت واکسن COVID-19 سوالی دریافت می کنند

دهلی نو: آژانس های مسافرتی شروع به دریافت پرس و جو از سرخپوستان می کنند که می خواهند در اسرع وقت به انگلیس سفر کنند تا واکسن COVID-19 را که روز چهارشنبه توسط دولت انگلیس تأیید شده دریافت کنند. یک آژانس مسافرتی در حال برنامه ریزی است که یک بسته سه شبانه را برای هندیانی که می خواهند از مزایای واکسیناسیون دسته جمعی در انگلیس بهره مند شوند و احتمالاً از هفته آینده آغاز می شود ، راه اندازی کند.

انگلیس روز چهارشنبه پس از تجزیه و تحلیل “دقیق” توسط سازمان تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) ، اولین کشوری بود که واکسن Pfizer / BioNTech علیه COVID-19 را تصویب کرد.

یک آژانس مسافرتی مستقر در بمبئی به برخی از افراد در روز چهارشنبه س raisedالاتی را در مورد “چگونه و چه وقت و اگر” می توانند برای دریافت واکسن COVID-19 به انگلیس سفر کنند ، گفت.

“من به آنها گفته ام که گفتن زود است (آیا هندی ها می توانند در انگلیس واکسن بزنند) خیلی زود است. به هر حال اولین کسی که برای واکسن زدن می کند افراد مسن و کارمندان بهداشت در انگلیس هستند که بیشتر در معرض ویروس کرونا هستند ، “نماینده اضافه کرد.

نیشانت پیتی ، بنیانگذار و مدیرعامل ، EaseMyTrip.com گفت در حالی که این یک فصل بی نظیر برای سفر به لندن است ، پس از اعلام روز چهارشنبه در مورد واکسن Pfizer ، وی قبلاً از برخی از سرخپوستان که ویزای انگلیس دریافت کرده اند و می توانند به آنجا بروند ، درخواست هایی را دریافت کرده است. لندن

وی اظهار داشت كه شركت وی منتظر است كه دولت انگلیس در مورد اینكه آیا مسافرینی كه می خواهند واكسن بزنند ، الزامات قرنطینه اجباری وجود دارد یا خیر و دارندگان گذرنامه هندی واجد واكسن هستند یا خیر ، واضح است.

پیتی گفت که شرکت وی قصد دارد بسته ای سه شبانه را برای علاقه مندان به سفر به انگلیس فقط با هدف واکسیناسیون راه اندازی کند.

وی توضیح داد: “ما برای ارائه صندلی های با قیمت ثابت با یك شركت هواپیمایی سروكار داریم. ما در حال حاضر با هتل های لندن معامله كرده ایم. و ما در نظر داریم كه با یك بیمارستان در آنجا معامله كنیم تا بتوانیم بسته بندی آن را تولید كنیم.”

در قوانین اخیر دولت انگلیس آمده است که از 15 دسامبر ، هر ورود بین المللی به انگلیس باید به مدت 5 روز در انزوا باشد و سپس آزمایش RT-PCR را در روز ششم انجام دهد. اگر COVID منفی باشد ، مسافر می تواند در روز ششم انزوا را ترک کند.

روز چهارشنبه ، یک شرکت مسافرتی مستقر در بنگالورو گفت که سرخپوستان می پرسند آیا یک سفر کوتاه بدون قرنطینه برای دریافت واکسن Pfizer به انگلیس امکان پذیر است؟

با این حال ، جیوتی مایال ، رئیس اتحادیه نمایندگان مسافرتی هند (TAAI) گفت كه مردم در حال حاضر “منتظر و تماشا می كنند” زیرا می خواهند بدانند كه واكسن به چه صورت خواهد بود.

مایال خاطرنشان کرد: “اگرچه دولت گفته است كه هیچ گونه عوارض جانبی واكسن وجود ندارد ، اما مردم می خواهند همه این موارد را قبل از گرفتن واكنش مشاهده كنند.”