آناند ماهیندرا: تاجگذاری پادشاه چارلز سوم: میلیاردر آناند ماهیندرا به پادشاه تبریک گفت. ببین چی گفت

میلیاردر آناند ماهیندرا که با پادشاه بریتانیا چارلز سوم در ابتکار بازارهای پایدار کار کرده است، پس از برگزاری تاجگذاری پادشاه در 6 می 2023 در کلیسای وست مینستر، به پادشاه تبریک گفت.

روز شنبه پادشاه چارلز سوم چهلمین پادشاه بریتانیا شد که در کلیسای وست مینستر لندن تاجگذاری کرد. این مراسم موفقیت آمیز بود و تعداد زیادی از شهروندان و افراد مشهور از سراسر جهان شاهد آن بودند.

کنسرت تاج گذاری پادشاه چارلز سوم، که یکشنبه (7 می) در محوطه قلعه ویندزور در برکشایر در ساعت 8 شب برگزار می شود، قرار است افراد مشهور مختلفی مانند تام کروز، سونام کاپور و عروسک های پوسیکت را به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود سونام روی صحنه برود و یک اجرای کلامی برای معرفی گروه کر مجازی مشترک المنافع ارائه دهد که اولین حضور او در یک رویداد خانواده سلطنتی است.

در این یادداشت صمیمانه، این صنعتگر گفت که پادشاه چارلز سوم به عنوان یک فرد و نه فقط تاج پادشاهی به یاد خواهد ماند. ماهیندرا گفت که امیدوار است که پادشاه هنوز زمانی برای پیگیری اشتیاق خود برای زمین پیدا کند.

آناند ماهیندرا در توییتر گفت: “من شرط می بندم که چیزی که شما را بیشتر از تاج و تخت خود به خاطر بسپارید، همان چیزی است که همیشه شما را به عنوان یک فرد متمایز کرده است: تعهد دیرینه و تزلزل ناپذیر شما به آینده ای پایدار برای همه.”

رئیس گروه ماهیندرا افزود: “من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شما در ابتکار بازارهای پایدار هستم. اعلیحضرت بابت تاجگذاری شما تبریک می گویم.”

در سال 2019، ماهیندرا با شاهزاده چارلز آن زمان در هند ملاقات کرده بود، زمانی که او در یک تور به این کشور بود. ماهیندرا در آن زمان توییت کرد: “خوشحالم که به HRH شاهزاده ولز برای یک میزگرد در مورد ابتکار “شورای بازارهای پایدار” او پیوستم. یک بحث قوی در مورد اینکه چگونه اقتصادها می توانند به نفع مردم و کره زمین عمل کنند و در عین حال به رشد کمک کنند.”سوالات متداول

  1. شاه چارلز چه زمانی با کامیلا ازدواج کرد؟
    9 آوریل 2005
  2. تاجگذاری شاه چارلز سوم چه زمانی بود؟
    در 6 می 2023 در کلیسای وست مینستر برگزار شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.